| 
		
	 
		
			| 
					Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| Lagoon   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 575
 Imię: Michał
 Skąd: Płock
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień 
 
				Generalnie to co napisałeś jest zgodne z moim rozumowaniem, teraz się zgodzę, ale nie do końca. Co do tej charakterystyki niskoobrotowej dla cięższych tłoków to bym polemizował, wydaje mi się że nie ma to akurat wpływu takiego na charakterystykę, albo inaczej-jest może nawet dokładnie odwrotnie. Nie zagłębiałem się aż tak w temat charakterystyki silnika odnosząc się do masy tłoka, ale z autopsji wiem, że na ciężkim tłoku u mnie w Charcie silnik wibrował konkretnie, po odchudzeniu się to w dużym stopniu unormowało. Kolejnym przykładem jest silnik Derbi EBS, gdzie z kolei mamy do czynienia z sytuacją odwrotną. Silnik na wolnych obrotach pracuje kulturalnie, stabilnie, zaś wibruje na obrotach wysokich. Zarówno z Sendą jak i Chartem miałem do czynienia, jednak co do charta to tylko moje spostrzeżenie, natomiast co do wspomnianego przeze mnie zachowania silnika Sendy jest to potwierdzone przez wielu użytkowników tego moto. Dodam jeszcze, że tłoki w tych silnikach Derbi są wyjątkowo lekkie.
			 Już nie chcę żadnych pilarek
 Witam!
 Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
 
 
 
 https://www.facebook.com/porting.studio/
 |  |  
	| 21-05-2014 23:13:32 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |