Romet Chart 210 79/4 LC #jedynytakizobacz
|
Autor |
Wiadomość |
kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 70/6/3 by Taśma
(26-04-2014 17:50:34)Taśma napisał(a): Klin potrzebny do ustawienia zapłonu? A nie do tego żeby magneto się kręciło?
Blokuje stożek, a klin służy do poprawnego ustawienia magneta względem wału. dotrzyj stożek, ewentualnie weź kawałek puszki, wytnij z niej blaszkę, owiń wokoło stożka załóż magneto i dobrze dokręć. Będzie dobrze.
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
|
|
26-04-2014 22:15:28 |
|
|
Błażej
Zawodowiec
Liczba postów: 2,532
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Chart 70/6/3 by Taśma
(26-04-2014 22:15:28)kw112 napisał(a): [quote='Taśma' pid='322151' dateline='1398523834']
Klin potrzebny do ustawienia zapłonu? A nie do tego żeby magneto się kręciło?
Blokuje stożek, a klin służy do poprawnego ustawienia magneta względem wału. dotrzyj stożek, ewentualnie weź kawałek puszki, wytnij z niej blaszkę, owiń wokoło stożka załóż magneto i dobrze dokręć. Będzie dobrze.
[/quote.]
Musialaby byc to blaszka o grubosci zyletki a nie puszki.
To by nic nie dalo tak czy siak.
Conqeror dobrze mowi gwinty przede wszystkim oraz nowa ekstra dobra podkladka sprezenujaca a nawet dwie nie zbyt grube aby nakretka pokryla co najmniej 90% swojego gwintu z walem
|
|
06-05-2014 01:38:04 |
|
|
jurek_j
Technik
Liczba postów: 830
Imię: J
Skąd: FGW
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Romet Chart 70/6/3 by Taśma
(06-05-2014 01:38:04)Błażej napisał(a): Conqeror dobrze mowi gwinty przede wszystkim oraz nowa ekstra dobra podkladka sprezenujaca a nawet dwie nie zbyt grube aby nakretka pokryla co najmniej 90% swojego gwintu z walem
Jak słaby gwint to podkładka mu nie pomoże. Znaczy pomoże. W ścięciu.
Generalnie na sam początek warto sprawdzić stożek wału i dotrzeć go w miarę możliwości (choćby pastą do zaworów), bo co z tego, że walnie super nakrętki, super podkładki, jak przez zbyt duże luzy zetnie?
Do tego jeszcze sam klin z gównolitu może być wykonany, kiedyś dorabiałem sobie z podkładki, stal nieco miększa, ale chyba nieco lepsza wytrzymałość na zerwanie. No i po założeniu magneta dobicie go przez nasadkę, z wyczuciem. No bo bez tego znowu mamy luzy w układzie.
|
|
06-05-2014 20:42:17 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|