Kupno cylindra
|
Autor |
Wiadomość |
ZaliXon19
Uczeń
Liczba postów: 123
Imię: Tobiasz
Skąd: Łiskonsi
Pojazd: Romet Komar
|
Kupno cylindra
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2014 21:43:04 przez ZaliXon19.)
|
|
05-05-2014 21:40:31 |
|
|
Jakchwal205
Technik
Liczba postów: 660
Imię: Kuba
Skąd: Nowy Tomyśl
Pojazd: Romet Ogar 205
|
|
05-05-2014 21:53:53 |
|
|
krzysiu1505
Technik
Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Kupno cylindra
Ja napiszę tak: jeśli fabryczny cylinder się do tego nadaje, to najlepiej będzie go przeszlifować, i założyć nowy tłok, najlepiej firmy almot(oczywiście zaraz będzie 100 wpisów, które będą nakazywały zakładać tylko tłoki z czasów komunistycznych, że niby są świetnej jakości, itd., a w rzeczywistości to g...o takie same jak tłoki nowej produkcji z almotu, ale i tak dużo lepsze od chińskich). Jak się zaś cylinder nie nadaje do szlifu, to te z linków można kupić, pisze że produkcja polska, więc prawdopodobnie almot, czyli najlepsze z dzisiejszych wyrobów, mocy może nie przybędzie, ale i nie ubędzie jej, a trwałość nie będzie mniejsza od oryginałów.
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
|
|
05-05-2014 22:07:27 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|