Romet Chart 210 79/4 LC #jedynytakizobacz
|
Autor |
Wiadomość |
Conqeror
Praktykant
Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Chart 70/6/3 by Taśma
No to identycznie miałem w Yamaszce Rd 80 jak kupiłem ten gaźnik.
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%...=0&ndsp=15
W gaźniku jest zaworek element nr 7. Więc także jest dysza tego zaworka ( czyli otworek ktory przymyka) . Pływaki nie mają zapewne żadnej blachy do wyginania prawda ?
Najlepjej jakbyś mi zrobił pare zdjęc jak wyglada to tam w środku ( z pływakiem i bez ; z zaworkiem i bez niego ).
Montowałem gaźnik 20 mm do mojego 125 i identyczne były problemy, ale po rozwierceniu tej dyszy i podniesieniu poziomu paliwa wszystko chodzi elegancko.
Rozchodzi się oto że otworek (dysza) pewnie ma średnice 1,5mm. Wtedy trzeba zmierzyć jakiej wielkości jest stożek zaworka i zapodać takie wiertło ( wiercimy mniejszym ). Dla małych zaworku spokojnie można rozwiercić na 2mm ale wpierw trzeba to zmierzyć. Noi oczywiście wierci się z drugiej strony by nie uszkodzić powierzchni. Po tej operacji reguluje się już sama blaszka, a czasami nawet trzeba ściąć pływaki jeśli to nic nie daje
Noi kiedy wystepuja takie problemy, istotne jest by gaźnik jednak był równo bo w tym momencie co jest u ciebie, szybciej zamyka zaworek.
Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp
Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-04-2014 10:33:00 przez Conqeror.)
|
|
23-04-2014 10:20:13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|