Projekt silnik 70ccm chart
|
Autor |
Wiadomość |
wojtekr35
TeRrOrYsTa
Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
RE: Projekt silnik 70ccm chart
Jak nie wiesz co jest do tego potrzebne, to się za to może nie bierz?
Nie chcę Cię zniechęcać, ale może Ci po prostu nie wyjść, i szkoda roboty jak się coś stanie.
I żeby nie było, że tylko zniechęcam, a nie pomagam
Prasa, nawet 3t powinny dać radę.
Coś z osadzonymi w jednej osi kłami, specjalnie piszę coś, bo mogą to być różne maszyny lub przyrządy.
Dwa czujniki zegarowe na statywach, najlepiej z magnetycznym mocowaniem podstawy
MZ SM 125 & DT 125 RE
"Wszystko jest dla ludzi, wszystko też może Cię zabić"
http://www.facebook.com/pages/Supermoto-...2273483398
|
|
30-03-2014 11:28:54 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Projekt silnik 70ccm chart
(30-03-2014 10:01:24)stqc napisał(a): Napewno wiedza się przyda i to jest gwarantowane Musisz splanować na grubość dolną stopę korby o 0,4mm na jedną stronę, to trzeba zrobić na magnesówce (można i na czym inny, ale na tym najlepiej), sworzeń stoczyć na długość w tokarce to należy zrobić, prasę aby wycisnąć sworzeń i nowy wcisnąć, czujnik zegarowy aby wycentrować wał Możesz próbować sam, ale żebyś nie żałował później, tak ciężko wydać ciut więcej niż zaoszczędzać i mieć później kłopoty?
Magnesówki nie mamy, nawet nie wiedziałem co to jest zanim sobie teraz nie zobaczyłem. Tokarka jest, prasa też, nie wiem czy ma 3t ale raczej tak, podobna jest do tej http://allegro.pl/prasa-50-ton-50t-hydra...91577.html
Czujnik zegarowy to wiadomo bo używa się go też przy toczeniu.
I tak to wszystko robił by mój tata bo on ma z tym doświadczenia, kiedyś w warsztacie mieliśmy specjalne pomieszczenie z narzędziami do regeneracji wałów do 2 suwów. Ogólnie nie mówiłem mu jeszcze o tym że trzeba korbowód wymienić.
|
|
30-03-2014 14:34:36 |
|
|
wojtekr35
TeRrOrYsTa
Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
|
30-03-2014 17:59:59 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Projekt silnik 70ccm chart
(29-03-2014 23:16:52)Patryk82 napisał(a): Jak dla mnie, montować koniecznie cyl od 027, żeby do niego dać głowice od simsona, to przerost formy nad treścią, szczególnie, że cylek od sima jest lepszy
Długo zastanawiałem się nad tym co napisałeś i poważnie rozważałem czy nie lepszy cyl simsona.
No ale tak, cylinder simsona s70 almot 130zł do tego muszę kupić kolanko simsona 25zł, nakrętkę i uszczelkę. trzeba będzie przypiłować króciec więc pewnie nie sprzedam potem tego cylindra a jego wartość i tak spadnie. Będzie trzeba dokleić karterów na styku z cylindrem.
No i stracę dwie rzeczy które tak bardzo mi się podobały w charcie, dobrze wymyślone mocowanie kolanka i dobrze wymyślony króciec gaźnika.
Więc jednak zdecyduje się na ten cylinder charta 70
|
|
02-04-2014 00:42:20 |
|
|
kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Projekt silnik 70ccm chart
(02-04-2014 23:23:26)kanilox napisał(a): Oryginalny cylinder charta 70ccm, gaźnik 16n1, tłok honda dio albo oryginał chart 70ccm
Więc raczej nie wysilone
Na takim zestawie sprzęgło nie powinno się ślizgać, ale jego żywotność gwałtownie spadnie. Dla świętego spokoju można zrobić 4 tarczowe, ono polata dłużej bez wymiany tarcz. http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=22435
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
|
|
03-04-2014 07:35:24 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|