Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Pseudo Turbinka / Zawirowywacz
|
Autor |
Wiadomość |
kondzio310
Kondziu
Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
|
RE: Pseudo Turbinka / Zawirowywacz
(26-03-2014 23:19:07)Boszu napisał(a): W 223 jest troszkę inaczej. Przynajmniej tak z mojego punktu widzenia. Bo w silnik komarka powyżej 60km/h jadąc z dużej góry wbijałem luz, bo silnik nie wchodził już na wyższe obroty. A w 223 jechałem nie cały metr za tirem, i tunel aerodynamiczny wciągał mnie na tyle, że ledwo dodawałem gazu, a przyśpieszałem. Mimo iż było pewnie ponad 70km/h.
Tak po mojemu to troszkę bezmyślnie przykleić sie do tira, no może ze względów aerodynamicznych okej, ale co by się stało gdyby Ciężarówka, zahamowała, Pewnie wesoło by nie było, NO ale Wiatr no to dużo opór dla tych naszych motorków, i duża przeszkoda do pokonania.
|
|
27-03-2014 00:30:45 |
|
1 osoba postawiła piwo kondzio310 za ten post:1 osoba postawiła piwo kondzio310 za ten post.
Taśma (03-27-2014)
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Pseudo Turbinka / Zawirowywacz
(26-03-2014 23:32:25)Taśma napisał(a): Nie masz ogara nie ma beznadziejnych opowiadań.
Jak już to takiego Taśmę.
Ja nie hejtuję tego co jest z głową zrobione. Hejtuję takie debilne tjuningi jak twoje dodatkowe chłodzenie i pieprzenie że 223 na gm12 się lepiej kręci.
Nie mam ogara?? Mylisz się... I to nie po raz pierwszy... -_-
I hym, nie hejtujesz tego co jest zrobione z głową... Ciekawe... W takim razie wnioskuję, że nikt nic dobrego nie zrobił! Bo gdzie nie po patrzę, wszędzie twoje hejty... O.o
(26-03-2014 23:38:26)Taśma napisał(a): Przyjedzie i będzie gadał że nie mam dodatkowego chłodzenia? Brzydki kolor bo sprężarka a nie szprej?
3/4 czasu pewnie i tak nie będę u Zinga.
Nie martw się, jeżeli będę chciał to tą 1/4 czasu wykorzystam... I miej na uwadze, że nie koniecznie muszę to wykorzystać na rozmowę z tobą...
(27-03-2014 00:30:45)kondzio310 napisał(a): Tak po mojemu to troszkę bezmyślnie przykleić sie do tira, no może ze względów aerodynamicznych okej, ale co by się stało gdyby Ciężarówka, zahamowała, Pewnie wesoło by nie było, NO ale Wiatr no to dużo opór dla tych naszych motorków, i duża przeszkoda do pokonania.
No to nie było to za bardzo bezpieczne... Mimo iż cały czas noga na dźwigni i ręka na klamce hamulca... Ale bardzo przyjemne! No i nie jechałem tak na dużym odcinku. Bo to był odcinek może 700-800m od ronda do momentu, kiedy tir przekroczył na tyle dużą prędkość, że silnik mało z ramy nie wyskoczył. I odpuściłem... Bo i tak za chwilę skręcałem z głównej drogi.
China is POWER!!!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2014 00:41:18 przez Boszu.)
|
|
27-03-2014 00:37:10 |
|
|
kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Pseudo Turbinka / Zawirowywacz
(26-03-2014 23:19:07)Boszu napisał(a): Brakuje mi tematów w których opowiada się o swoich ciekawych przeżyciach, wycieczkach i przygodach związanych z Rometami. No i tematów gdzie ktoś robi poczciwe i z głową modyfikacje!
Chodź, czego tu się spodziewać... Skoro większość albo nie potrafi (ze względu małego doświadczenia i braku odpowiednich narzędzi), boi się że zostanie z hejtowany przez taką "Taśmę" lub siedzi przed PC i forum więcej czasu, niż spędza go przy swoim Romecie...
Boszu, wystarczy podejść w dział Nasze Romety. Tam jest kilka ciekawych przeróbek i projektów z głową. Widzisz
hohowski robi teraz charta z cylindrem Polini 94cc Big Evolution z czterobiegową skrzynią.
Romet drajwerV2 robi charta z cylindrem bodajże 85ccm^3
Lagoon Cylinderek z RV4 LC
Taśma Cylinder z sima 70/6/3
Ja mam cylinder 77 na membranie i LC i nikt z nas nie założył strumienicy.
Zasłaniasz tym część dolotu powietrza, silnik nie ciągnie go tyle ile powinien i gaźnik ratuje go podaniem dodatkowej dawki paliwa. Robisz dodatkowy opór na dolocie. Tak wiem, zaraz ktoś napisze, że powiększenie oporu jest znikome, no ale jest. Dla czego turbo jest napędzane spalinami? Musi je coś napędzać, tak jak pompę, to ma ułatwić dostęp powietrza do cylindra i zapakować jego większą dawkę. Przez takie coś to tylko są dodatkowe opory na dolocie.
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2014 08:50:46 przez kw112.)
|
|
27-03-2014 08:46:58 |
|
|
kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Pseudo Turbinka / Zawirowywacz
(27-03-2014 13:56:26)Boszu napisał(a): [quote='kw112' pid='309937' dateline='1395899218']
Różnią się tylko czasem gaźnikami, cylindrami, korbami, skrzyniami i sprzęgłami. No i kosztują zwykle 2x więcej niż wartość pojazdu, i kosztują więcej niż swap silnika na silnik np. Suzuki RG. Czyli taki tuning to jedynie dla własnej satysfakcji że się coś zrobiło... Bo jakoś specjalnie trwałe to to nie jest.
Nie zapominajmy, że swap jest to droga na skróty. Większą satysfakcje masz z moda zrobionego własnoręcznie, niż modzie polegającym na zmianie na seryjnie produkowany silnik.
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2014 14:25:10 przez kw112.)
|
|
27-03-2014 14:23:31 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|