Ogar 200 - Chopper
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 200 - Chopper
Już jutro dotrze do mnie silnik. Będą oczywiście fotki.
2-giego Lutego będę miał ramę + koła (lub kilka dni po, zależy czy będę miał czym ją przywieźć)
Również będą fotki...
I jak będzie rama i silnik, to już zaczną się prace. Pierwsze dostosowanie silnika pod ramę, następnie poszukiwanie baku, szukanie pomysłu na kierownicę oraz przemyślanie jak będzie miał wyglądać po pracy finalnej.
China is POWER!!!
|
|
26-01-2014 19:32:25 |
|
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 200 - Chopper
No jest multum, ale 99% z silnikami 223, WSK i komarków. Ten 1% to silniki 139FMB.
Co do silnika, dzisiaj właśnie do mnie dotarł! Fotki dopiero jutro, bo dziś już 12 w nocy i nie mam dostępu do aparatu.
Silnik okazał się nie być 139FMB tylko 154FMH. Jak czytając Ruskie strony, teoretycznie jest to silnik z biegiem wstecznym i pojemnością 125ccm (mam nadzieję że wstecznego tutaj nie ma! Chodź jak będzie to trudno!)
Co do mnie dotarło?? Sam silnik kompletny, gaźnik którego miało nie być (brak iglicy, przepustnicy, nakrętki), kruciedz, komplet uszczelek do silnika, kopka, dźwignia biegów, czujnik biegów (brak niestety do niego elektroniki, o ile nie jest ona w liczniku bo się jeszcze nie znam), przerywacz kierunków (pisze na nim 2x10W to wnioskuję że to to), chyba regulator napięcia lub mostek (są 2 wsuwki i jest 2 nakrętki a całość okrągła i ma na sobie gumę), cewka zapłonowa i to chyba na tyle.
Zębatka ma 16z. (ale jest raczej już do wymiany, co pokazuje że silnik ma na pewno trochę przebiegu)
Jutro biorę się za ściąganie głowicy i cylindra w celu sprawdzenia luzów na tłoku oraz luzów na wale. Być może silnik rozbiorę do zera. Ale jeszcze się nad tym zastanawiam. Uszczelki mam, a sprawdzić jego dokładny stan bardzo bym chciał, oraz sprawdzić jak ten silnik wygląda w środku.
Będę jeszcze teraz szukał poradników do rozbierania tego silnika i ustawiania rozrządu oraz zaworów. Jeżeli ktoś ma dobry poradnik, to proszę go tutaj wkleić. Każdy sądzę że się przyda. Czy Wideło czy TXT.
China is POWER!!!
|
|
29-01-2014 02:11:25 |
|
|
Wojtek3362
Mechanik
Liczba postów: 1,901
Imię: Wojciech
Skąd: Szwajcariq
Pojazd: Romet Chart
|
|
31-01-2014 11:28:48 |
|
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 200 - Chopper
China is POWER!!!
|
|
05-02-2014 08:33:17 |
|
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 200 - Chopper
Dziś wymieniłem Ramę Komara 3 na ramę Ogara 200 z użytkownikiem i znajomym "guciof10".
Po przeglądnięciu, trochę jest przy niej do ogarnięcia. Ale większość do zrobienia we własnym zakresie. W najbliższym czasie, oczywiście będą fotki (dziś niedziela, i mi się nic nie chce) .
Po ogarnięciu trochę ramy, zabiorę się za "przykładanie" silnika i przemyśleniami nad jego zamontowaniem. W między czasie wymiana paru części w silniku i jego z kompletowanie oraz odpalenie. I na koniec chyba zostawię odnowienie starych zgubionych papierków na Ogara 205 i zarejestrowanie całości.
Teraz, mam tylko dylemat i zastanawiam się nad nową nazwą dla pojazdu. Bo co to za pojazd bez swojej własnej nazwy! Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły, pisać...
China is POWER!!!
|
|
23-03-2014 18:23:58 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|