Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Komar] Głowica
|
Autor |
Wiadomość |
Malibu122
Uczeń

Liczba postów: 267
Imię: Marcin
Skąd: Czestochowa
Pojazd: Romet Komar
|
Głowica
Witam 
Potrzebuje porady.Cylinder w moim komarze już swoje przeszedł.
Poprzedni właściciel nie oszczędzał gazu  Ja odczuwam tego skutki (brak mocy 25km na prostej )
Głowica jest poprawiana wkręcona tulejka i dopiero gwint bo stary hmm łapał na "pół gwizdka ".
Mam pytania:
1)czy wymienić od razu cylinder na 60ccm?
2)czy głowica od cylindra 60cc pasuje do 50 ccm ,czy jest taka sama(najpierw sprawdził bym tą głowice czy jest bardzo nieszczelna )
3) co jeszcze można zrobić dal zwiększenia mocy ?(oprócz zębatek )
4)Jaki olej do skrzyni z popularniejszych i dobrych ,(ostatnio musiałem kombinować i mieszałem miksol z ropą po prostu za gęsty był) i jaki lejecie do benzyny ?
Pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-03-2014 00:02:02 przez Malibu122.)
|
|
19-03-2014 23:59:32 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,376
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Głowica
1) Nie da wymiernych korzyści. Lepiej 50 dobrej jakości niż 60 wątpliwej.
2) Z tego co wiem pasuje, ale jeśli "podejrzana o robienie problemów"-wymień
3) Kapitalny remont silnika na dobrych częściach.
(20-03-2014 00:03:42)kokosek napisał(a): 3. Tuuning Sałka.. Ale radziłbym tylko do pewnego stopnia bo szkoda silnika
To jest też dobry pomysł ale pod jednym warunkiem: tuningujemy PO a nie PRZED kapitalnym remontem silnika.
Kuzyn na komarze z S38 po uczciwym remoncie holował mnie, i zaprzęg facetx2+motorowerx2 szedł 40(wg licznika...) pod górkę bez choćby sapnięcia. Sałek na pewno zadziała, ale czy od komara warto wymagać dużo więcej niż to co napisałem?
Jak Ci się silnik kończy to rób remont, dotrzyj a potem się zobaczy.
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-03-2014 00:16:59 przez nie_mientki.)
|
|
20-03-2014 00:05:52 |
|
|
Malibu122
Uczeń

Liczba postów: 267
Imię: Marcin
Skąd: Czestochowa
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Głowica
Silnik ma nowy tłok nowe pierścienie a wał ma przejechane no nie wiem z 40 km może 60 ale to góra
Jak sprzedawałem motorynkę to rozbijając silnik wyjąłem co najlepsze i złożyłem z już używanych  (handlowiec Mirek hehe  )
Cylinder jest po prostu wyjechany bo muszę igłę na maks paliwa dawać inaczej nici z jazdy ,a też nie moge go katować że na 1 mi aż trzęsie żeby 2 spokojnie wrzucić :/i jak nie w tą to w tą.
Jak matki boskiej pieniężnej przyjdzie to kupie głowice i posprawdzam , może wystarczy 
a jaki ten olej i czy to normalne że na zimnym ma większą moc niż na rozgrzanym ?
|
|
20-03-2014 00:20:49 |
|
|
BartuS
( . Y . )

Liczba postów: 1,100
Imię: Bartosz
Skąd: Kielcza
Pojazd: Romet Ogar 205
|
|
20-03-2014 00:41:52 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|