[301]Tramwajarza
|
Autor |
Wiadomość |
tramwajarz
Król Śmieciarek xd
Liczba postów: 2,174
Imię: Daniel
Skąd: Rzgów/k.Łodzi
Pojazd: Romet 50-T-1
|
[301]Tramwajarza
I tak stało sie,zamieniłem psełdocrossa na drynke,rocznik 1989,ori lakier,mało zniszczony,na pierwszy rzut oka wygląda jak wyciągnięta ze stodoły,silnik mimo że wygląda na trupa taki zły nie jest,łożyska i wał w bardzo dobrym stanie,plomba na sprzęgle,brakuje parę detali silnikowych czy nadwoziowych jak np koła czy kapa,kopajka,chce ją zrobić na ori i mieć sprzęt na niedzielne małe wycieczki po okolicy
Większość brakujących części mam już załatwione,więc już niedługo będzie stała na kołach,do odpalenia silnika brakuje mi gaźnika i tłoka ale to wszystko z czasem,bo jeszcze w DT muszę inwestować
Reszta zdjęć BikePics/
Romet 50-T1 1979
Derbi GPR 50 2003
Romet Sport 1986
|
|
26-02-2014 23:25:04 |
|
|
maziak1970
Simsonowiec szukający Charta
Liczba postów: 340
Imię: Paweł
Skąd: ok. Wrocławia
Pojazd: Romet Pony
|
RE: [301]Tramwajarza
Jeśli zmieniasz tłok na nowy to radzę cylinder też,bo ja już się przekonałem na własnej skórze,że sam nowy tłok g*wno daje w swojej 301 robię obecnie remont i mam tlok ALMOT z tym,że wygotowałem go w oleju i potem ostudziłem i tak 5 razy cylinder od "trójki",ale nówka z zapasów ZMD łożyska niedawno zmieniałem,ale już się przekonałem,że sam tłok fige daje i teraz docieranko tylko szkoda,bo nie będę narazie mógł robić takich dużych tras jak kiedyś 30-40km dopuki nie dotrę no chyba,że co 5-10km stawać.
Motorynka niby taka niewinna mała,ale jeśli z papierami to cenowo na równi z Chartem
Legenda głosi,że Romet jest bezawaryjny
Dezamet i powoli rozumiesz,że bez młota to nie robota
|
|
27-02-2014 14:19:33 |
|
|
Darek1
Technik
Liczba postów: 638
Imię: Darek
Skąd: Bieszczady
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
27-02-2014 15:24:54 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|