Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Inny] Moc silników
|
Autor |
Wiadomość |
Bartosz.
Znawca :F
Liczba postów: 394
Imię: Bartosz
Skąd: Polska
Pojazd: Inny
|
RE: Moc silników
(01-03-2014 11:46:24)Magister napisał(a): 027 jest najlepszy a nie jawki ktore pala wiecej niz maly samochod
A jakbyś miał komara to byś powiedział że komar
Ciekawi mnie czy wgl miałeś doczynienia z silnikiem jawki
Jeździłem rometami prawie ze wszystkimi typami silników (np chartem nie jeździłem) i bezdyskusyjnie wygrywa Ogar200,z czeskim silnikiem.
Przewaga jego to :
-Skrzynia nie do zajechania
-Mało awaryjny (przez 3 sezony 1 awaria z powodu zatkanego gaźnika)
-Mocny (jeżeli jest słabszy od simsona to nie wiele )
I proszę tu nie mówić farmazonów że pali tyle co samochód.Zależnie od ręki pali średnio 3-3.5l a jak kogoś przeraża takie spalanie i 0.5l mniej na 100km robi na nim wrażenie to może zastosować gaźnik simsona
|
|
01-03-2014 13:06:45 |
|
|
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
01-03-2014 14:14:02 |
|
|
Magister
Technik
Liczba postów: 572
Imię: Bartek
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
|
01-03-2014 15:43:12 |
|
|
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
01-03-2014 15:55:39 |
|
|
Pompuś
Unregistered
|
RE: Moc silników
(01-03-2014 18:24:50)fosa napisał(a): wszyscy co mają charty wyjeżdżają z 027, ale katalogowo 223 ma dużo większą moc i tak też jest w praktyce. I nie ma co dumać bo w ogara 200 możesz źle poskładać albo dać wylatany cylek i tłok i to bd jechało. Skrzynia to juz wgl niezniszczalna. Bierz ogarka 200 tani, pełno częsci i v-max jest niezły
Jedyny co mądrze gada ! Cześci są tanie jak barszcz, a silnik niezniszczalny.
|
|
01-03-2014 18:28:27 |
|
|
maziak1970
Simsonowiec szukający Charta
Liczba postów: 340
Imię: Paweł
Skąd: ok. Wrocławia
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Moc silników
(01-03-2014 14:14:02)kokosek napisał(a):
Głównie "maziak1970"
!UWAGA TO NIE DO WSZYSTKICH!
Kup sobie motorower Szwabskiej produkcji i porównaj z tymi Jawkami,komarami i inymi pierdu pierdu bzykami.A co do tego tuningu to kw112 sam zaczął o 70-tce,a w temacie wyraźnie było napisane motorower,a nie motocykl,ale szczerze nie wiem czy opłaca się zabawa co lepsze itd.,bo już wam pół konia da wielką różnicę nieziemską w komarach,ale już jeśli porównywać Polskie motorowery to sam fakt,że chart ma zapłon elektroniczny jest dużą zaletą na niekorzyść jawki ktoś zaraz napisze a ile to CDI do jawki zrobić,ale hola hola to też kosztuje i nie każdy potrafi po drugie porównujemy serie z Polskich to Chart mimo,że nie jeździłem,ale technika już nowocześniejsza,bo jak by nie patrzeć to 223 miał swoich poprzedników w jawkach z lat 50,więc nowoczesny to on nie jest.
Motorynka niby taka niewinna mała,ale jeśli z papierami to cenowo na równi z Chartem
Legenda głosi,że Romet jest bezawaryjny
Dezamet i powoli rozumiesz,że bez młota to nie robota
|
|
01-03-2014 18:31:08 |
|
|
krzysiu1505
Technik
Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Moc silników
(01-03-2014 18:31:08)maziak1970 napisał(a): (01-03-2014 14:14:02)kokosek napisał(a):
Głównie "maziak1970"
!UWAGA TO NIE DO WSZYSTKICH!
Kup sobie motorower Szwabskiej produkcji i porównaj z tymi Jawkami,komarami i inymi pierdu pierdu bzykami.A co do tego tuningu to kw112 sam zaczął o 70-tce,a w temacie wyraźnie było napisane motorower,a nie motocykl,ale szczerze nie wiem czy opłaca się zabawa co lepsze itd.,bo już wam pół konia da wielką różnicę nieziemską w komarach,ale już jeśli porównywać Polskie motorowery to sam fakt,że chart ma zapłon elektroniczny jest dużą zaletą na niekorzyść jawki ktoś zaraz napisze a ile to CDI do jawki zrobić,ale hola hola to też kosztuje i nie każdy potrafi po drugie porównujemy serie z Polskich to Chart mimo,że nie jeździłem,ale technika już nowocześniejsza,bo jak by nie patrzeć to 223 miał swoich poprzedników w jawkach z lat 50,więc nowoczesny to on nie jest.
Przewaga faszystowskiego simsona nad jakimiś tam rometami i jawkami nie ulega dyskusji, ale niestety silnik M541 w rometach montowany nie był, a temat jest o mocy silników POLSKICH motorowerów. I nie ulega również dyskusji, że najmocniejszy silnik seryjnie montowany w polskich motorowerach to Jawa 223. A to, że 027 przewyższa w niektórych względach 223, to nie znaczy, że 223 nie ma lepszych osiągów
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
|
|
01-03-2014 18:36:56 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|