Kawusiowy Chart 110ccm + kilka bajerów. Ten jedyny ®
|
Autor |
Wiadomość |
Patryk82
Jak sie chce sie, to sie da sie.
Liczba postów: 246
Imię: Patryk
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Chart
|
RE: romet chart 210 elektronik By kw112
Łan cyl, tu stroke
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2014 01:02:51 przez Patryk82.)
|
|
21-02-2014 01:02:29 |
|
|
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
RE: romet chart 210 elektronik By kw112
Być może. Cylinder już taki kupiłem, widać, że ktoś przy nim grzebał, bo są 2 dodatkowe płuki z membrany i otwory na szpilki powiększane. Okno wydechowe także było sporo powiększone, co zresztą widać na mojej mapce. Modzone było sporo, choć od poprzedniego właściciela wiem, że podobno chodziło to w starej Apce RS z RV4.
Nawet jeśli okna nie będą równo z tłokiem tylko nieco wyżej to nic się nie dzieje, tylko nie wykorzystana jest ich powierzchnia, bo żeby tłok ich nie przysłaniał można by je powiększyć "w dół".
Wydechowe tam jest hardkorowo, bo przykładając cylinder do karterów bez uszczelek, podkładek było dokładnie 197 * owk.
Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
https://www.facebook.com/porting.studio/
|
|
21-02-2014 15:36:09 |
|
|
kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: romet chart 210 elektronik By kw112
(20-02-2014 21:22:40)Patryk82 napisał(a): No to wychodzi na to, że w DMP, czy jak kto woli, zwrocie wewnętrznym dolne krawędzie okien nie są na równi z denkiem tłoka, tylko 2-4mm wyżej, no chyba, że ten cyl ma z fabryki je sporo niżej..
Teoretycznie i praktycznie tak jest, jednak silnik działa i mocy ma niemało. Dzisiaj dałem się przejechać dla kilku osób i powiedzieli, że dupę urywa(wiem, wiem! Dziewczyny i motoru się nie pożycza). Śmiem twierdzić, że jest nawet bardziej dynamiczny od Yamahy SR 250.
(21-02-2014 15:36:09)Lagoon napisał(a): Nawet jeśli okna nie będą równo z tłokiem tylko nieco wyżej to nic się nie dzieje, tylko nie wykorzystana jest ich powierzchnia, bo żeby tłok ich nie przysłaniał można by je powiększyć "w dół".
Wydechowe tam jest hardkorowo, bo przykładając cylinder do karterów bez uszczelek, podkładek było dokładnie 197 * owk.
Czyli muszę zmierzyć teraz kąt otwarcia wydechu. Mogę to zrobić, ale za jakiś czas, kiedy będę się szykował do projektowania spawaka, podzielę się tym. Chociaż, nie... Może jutro to zrobię.
(21-02-2014 19:55:12)olo09 napisał(a): Wydechowe ogromne
Wydechowe to jak stąd, w kosmos i jeszcze dalej.
(21-02-2014 21:00:58)BigSoft napisał(a): (20-02-2014 17:56:35)kw112 napisał(a): Rozwaliło mi dzisiaj impulsator, bo iskrownik się odkręcił i spadł na magnesy, próbowałem reanimować, udało się, ale nie na długo, znowu padł.
Mam nadzieję, że cewki są całe
Maszyna pracuje zacnie, czekam na filmik z jazdy
Na szczęście całe, sam się bałem, że rozwaliły się, ale nie... Uff.
Impulsator zreanimowałem i jak na razie działa, mam nadzieję, że pojeździ.
Jak przykręcałem iskrownik to na śruby dałem klej do gwintów, więc nie powinno już być problemów.
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2014 23:10:44 przez kw112.)
|
|
21-02-2014 22:56:04 |
|
|
kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: romet chart 210 elektronik By kw112
(21-02-2014 23:32:42)axelbenq napisał(a): Przewijałeś te malutkie ceweczki w impulsatorze ?
Nie. Wysunęła się po prostu jedna z tych blaszek, zrobiłem, zakleiłem i jeździ, powiem, że iskra konia by powaliła
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2014 23:38:29 przez kw112.)
|
|
21-02-2014 23:37:58 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: romet chart 210 elektronik By kw112
Wczoraj się tak zastanawiałem dlaczego nie rozwiązałeś tego chłodzenia cieczą inaczej.
Tylko była by potrzebna inna chłodnica, węższa tak by w całości była ponad cylindrem, wtedy mógłbyś połączyć ją z cylindrem dwoma grubymi przewodami i układ działał by beż pompy wody tylko przez cyrkulacje cieczy, ciepła z cylindra szła by do góry a zimna z chłodnicy na dół i tak by się chłodziło beż użycia pompy.
Takie rozwiązanie posiadają silniki sachsa stosowane w Herculesach i KTM
http://members.aon.at/fhaglei1/KTM_80_HP.JPG
http://up.picr.de/9372074csy.jpg
|
|
22-02-2014 12:41:44 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|