Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
Autor |
Wiadomość |
janusz94
Rezonator
Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Na zasilaniach i komorze korbowej powinno sie robić flow czyli wyrównać papierem wodnym 400 i na tym koniec. Wypolerować na lusterko to można gardziel gaźnika i przepustnice i ostatecznie jeszcze dolot.
Ale tak jak wcześniej wspomniano to te wszystkie polerki kanałów w sumie nie są odczówalne w żaden sposób. A dlaczego nie są? Odpowiedź jest bardzo prosta, te zabiegi prowadzą do bardzo małych zmian mocy rzędu ułamka procenta mocy wię nie jesteśmy w stanie tego zauważyć w takich pojemnościach.
Jak ktoś chce zaobserwować co to daje na plus jak i na minus to niech wypileruje kanały dolotowe w głowicy auta i spróbuje zapalić zimny silnik na mrozie to sie bardzo szybko dowie
A wracając do tematu to skrzynia wygląda dość ciekawie, nie powiem że nie. Ale odrazu nasówa mi się jedno pytanie, dlaczego zdecydowaliście takjakby przekroić tryb na dwa równoległe? Bo chyba dałoby rade normalnie zrobić kołńieżyk do wodzika obok trybu tak jak seryjnie było. Chyba że się jednak nie dało ze względu na ilość miejsca.
|
|
19-02-2014 17:15:10 |
|
|
Bartosz.
Znawca :F
Liczba postów: 394
Imię: Bartosz
Skąd: Polska
Pojazd: Inny
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
No niestety za czasu prl,gdzie rządzili nami ruscy mieliśmy więcej swojego niż teraz jako suwerenny kraj
Simson ma tą przewagę w tuningu nad simsonem (bo nie można mówić że nie ma) że prawie wszystkie części są dostępne sprzęgła 5t skrzynie 5b,ale to już wynik tego że niemcy są bogatszym krajem od naszego i konstruktorzy simsona mogli sobie pozwolić na więcej.
A na temat tamtego forum nie ma sensu dyskutować bo nic nie zmienimy a to jest głównie wina właściciela który wchodzi raz na miesiąc.
Edit: Taśma oczywiście,wszystko się da
Tylko po co jak za śmieszne pieniądze (w porównaniu do pieniędzy zainwestowanych w silnik) można kupić i zaadoptować do charta bez zbędnego bawienia się oprócz założenia do ramy po paru przeróbkach gdzie mamy większy komfort
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2014 20:48:30 przez Bartosz..)
|
|
19-02-2014 20:45:23 |
|
|
Bartosz.
Znawca :F
Liczba postów: 394
Imię: Bartosz
Skąd: Polska
Pojazd: Inny
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Pytając się o simsona wolwa było to kierowane nie do Pana lecz do taśmy
Jestem pewny siebie,lecz mam do Pana szacunek bo widziałem jak inni Pana nie szanowali,traktowali jak kolegę z gimbazy za to że próbował Pan ich przekonać że simson nie jest taki za**bisty jak oni uważali i dalej uważają.
Co do skasowania tematu przez moderatorów na tamtym forum,w moim odczuciu zachowali się jak najbardziej stosownie.Tam większość to uczniowie gimnazjum,gdy nie można udowodnić swojej racji najprościej zmieszać z błotem i oni już zaczeli to robić,i by to dokończyli.
Przy tuningu,raczej bym z góry nie patrzył w ten sposób że żadna część nie będzie pochodziła z simsona am6 itd ,ponieważ jak dobrze rozumiem chce Pan pokazać że polak potrafi,że simson nie jest lepszy od charta,a przy tuningu simsona często korzysta się z części pochodzących z innych motocykli i nikt na to nie patrzy bo to cały czas jest simson.Tak samo i tu,mało ważne z czego pochodzi dana część,ważne że to dalej chart i że Pan nie poszedł na skróty np robiąc swap czy tuningując silnik gdzie wszystkie części można kupić gotowe.
Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2014 21:29:34 przez Bartosz..)
|
|
19-02-2014 21:28:58 |
|
|
stqc
Moderator
Liczba postów: 3,745
Imię: Maciek
Skąd: Mikołajki NMR
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
xyz
|
|
11-03-2014 20:14:35 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|