Witam niedawno zakupiłem Komara 2351 chyba z 1979r nie posiadam dokumentów , oczywiście do remontu kupiłem go z silnikiem 025 biegi nożne ale okrągły silnik właściciel dodał mi oryginalny silnik z biegami w rączce ale brakuje gaźnika, magneta i zapłonu. Poprzedni właściciel mówił że wpierw jeździł nim on osobiście pozniej już osłabł silnik to włożył nowy 025 a stary na strych wyniusł, później komar trafił w kąt a nastepnie jeździł jego wnuk około 2 lat i po tym czasie powedrował na strych. Jak go kupowałem to było na nim z pół centymetra kurzu a silnik był cały czarny. Zacząłem oczywiście od szczyszczania i przygotowywania do malowania były 3 warstwy farb malowanych pędzlem wpierw pomarańcz,czarny i niebieski na koniec, silnik jak mnie zapewniano tylko zalac paliwo i ma odpalić zobaczymy za tydzien. Zamieszczam zdjęcia komara jak go kupiłem i bede wklejał taki mały reportaż z przebiegu prac. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d381...b8a38.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/724d...a4070.html
nie wiem jeszcze jak zdjecia na forum dodać czy sie da w kształcie miniaturek
Przeniosłem, poprawiłem tytuł
/bs
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-02-2014 16:02:25 przez Tomasso94.)
04-02-2014 20:44:25
Reklama
motomaniak
Technik
Liczba postów: 1,022 Imię: Jakub Skąd: Odolanów Pojazd: Inny
dziękuje za przeniesienie dzisiaj komar został rozebrany i wyczyszczony do gołej blachy zdjęcia wieczorem , mam problem z malowaniem doradzicie malować na cały pomarańcz czy czarna rama bagażnik a reszte na pomarańcz w gre jeszcze wchodzi niebieski
05-02-2014 16:14:12
szalik
Nowy
Liczba postów: 107 Imię: Mateusz Skąd: Tomaszów lubelski Pojazd: Romet Ogar 205
dziś został położony podkład na całości jutro jak bede miał czas to doszlifuje podkład bo międzyczasie zajmuje się alufelgami 17 które też musze pomalować. Malowałem pędzelkiem bo sprężarki brak stara się spaliła ale na czas malowania bede miał pożyczoną sprezarke i bedzie malowana pistoletem. Planuje ramę i bagażnik na czarny a resztę na ciemny pomarańcz . Zakupiłem wianki do kierownicy i kół bo koszt przerobienia z części w sklepie na 2 koła to koszt 40zł ośki i 20zł 4łożyska więc wianki po 1,50zł bedą dobrym rozwiązaniem zlikwidujemy luzy i bedzie ok. Brakuje mi takich rzeczy jak osłony gaźnika chętnie kupie jak ktoś ma w miare tanio, osłone łańcucha metalową zwykłą klamkę od sprzęgła i roolgaz mam go ale nie wiem jak go zamocować żeby manetka nie wyskakiwała .
07-02-2014 00:52:58
typ17
Nowy
Liczba postów: 25 Imię: krzychu Skąd: chełmno Pojazd: Romet 50-T-1
szkoda ze spreżarka odmówiła posłuszeństwa bo po pedzlu bedziesz musial ostro sie napracowac zeby ladnie wyrownac podkład ale nie odpuszczaj tego nawet jak zamnie Ci to 2 dni wiecej, bo inaczej lakier bedzie kiepsko wygladal
to chyba bedzie cały pomarańcz może jeszcze ktoś sie wypowie na temat koloru. Dziś zakupiony nowy kranik i przeszlifowany podkład . W nastepnym tygodniu jak bedzie ciepło bede malował
07-02-2014 18:31:03
1 osoba postawiła piwo szalik za ten post:1 osoba postawiła piwo szalik za ten post. konradlololol (01-09-2015)
szalik
Nowy
Liczba postów: 107 Imię: Mateusz Skąd: Tomaszów lubelski Pojazd: Romet Ogar 205
obręcz jest wypolerowana na tyle ile było to możliwe szprychy musiałem pomalować na srebrny i jutro bede składał koło szprychy centrował i sie zmagał , miedzy czasie miałem prace przy romecie musiałem uszczelnić wydech na złączu kolanko tłumi i założyć ślimak prędkościomierza znaleziony gdzies w garażu i przepalić.W komarze Dobrze że silnik jest sprawny ale jest to 025 posiadam S38 ale bez zapłonu i słaba kompresja ale oryginał dziewiczy jeszcze. W 2351 bedzie zostawiony 025. Malowanie pewnie w piątek albo sobote nie wiem czy malować samym akrylem bez klaru czy dokupić klar i walnąć 2 warstwy. Może coś doradzicie co do malowania .
A to Romet 205
11-02-2014 18:51:50
szalik
Nowy
Liczba postów: 107 Imię: Mateusz Skąd: Tomaszów lubelski Pojazd: Romet Ogar 205
wczoraj udało mi się zaplość jedno koło i wycentrować w miare bo felga był dość krzywa z początku ochyły góra dół 3mm a na boki 5 mm. siedziałem cały dzien bo wpierw zaplotłem piaste nie z tej strony i musiałem od nowa zaczynać za drugim razem było dobrze .Nie kupowałem obreczy ani nie chromowałem wyczyściłem stare, są troszke zniszczone przez zab czasu ale jeszcze posłużą. po centrowaniu odchuły są do 1mm czyli tolerancja zachowana na tyle ile to dało rade to wycentrowałem. kilka zdjęc z przed czyszczenia i po
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-02-2014 16:17:42 przez szalik.)
13-02-2014 16:16:13
pawel3541
Nowy
Liczba postów: 23 Imię: Paweł Skąd: Harta/Dynów/Rzeszów Pojazd: Romet 50-T-1
śliczny kolorek pomyślimy więc nad tym . A może ktoś ma pomalowanego rama na czarno, bagaznik i osłona łańcucha a reszta na meksykańska czerwien bo z mojej sprężarki nici do wymiany pierścienie na tłokach i silnik do przewinięcia więc planuje zakup nowej . A do kolorku jest jeszcze możliwość czarna rama lagi z przodu bagaznik i wahacz a bak i błotniki na niebieski
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-02-2014 19:14:09 przez szalik.)
14-02-2014 19:06:04
motomaniak
Technik
Liczba postów: 1,022 Imię: Jakub Skąd: Odolanów Pojazd: Inny
(14-02-2014 19:06:04)szalik napisał(a): śliczny kolorek pomyślimy więc nad tym . A może ktoś ma pomalowanego rama na czarno, bagaznik i osłona łańcucha a reszta na meksykańska czerwien bo z mojej sprężarki nici do wymiany pierścienie na tłokach i silnik do przewinięcia więc planuje zakup nowej . A do kolorku jest jeszcze możliwość czarna rama lagi z przodu bagaznik i wahacz a bak i błotniki na niebieski
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.