| 
		
	 
		
			| 
					Romet Chart 210
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| kw112   Chart passione mea, et vita mea
 
  
 
   Liczba postów: 2,014
 Imię: Michał
 Skąd: Różyna
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Romet Chart 210 
 20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
 Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
 nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
 027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
 |  |  
	| 31-01-2014 21:02:41 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Motorowerzystka   Mekanik xD
 
  
 
   Liczba postów: 2,110
 Imię: Ania
 Skąd: Dzikie Mazury
 Pojazd: Inny Romet
 
 | 
			| RE: Romet Chart 210 
 
				Coś się dzieje   Jako że dziś była taka ładna pogoda, postanowiłam odkopać Charta z kurzu i pajęczyn   Potem zmieniłam klamkę sprzęgła na klamkę rowerową  i jest   . Sprawdziłam też iskrę, była mocna i biała. Paliwo w baku było, więc wyprowadziłam go na podwórze i zaprowadziłam na przydomowe pole gdzie jest dość stroma górka. Sprzęgło, jedynka i lecę z górki. Puszczam sprzęgło i jak nie wyrwie do przodu... Lecę z tej górki, chart wyje i nie reaguje na gaz    (znaczy nie dodawałam gazu a on ryczy i jedzie do przodu), na dodatek zapomniałam gdzie są hamulce...   Ale skręciłam w bok i zgasł. Później jeszcze próbowałam jeździć, ale odpalał przejechał parę metrów wyjąc i gasł, reakcja na gaz minimalna   
Znacie może jakiś złoty środek na ustawienie gaźnika gm12f? Ile obrotów wykręcać śrubki po wkręceniu na maksa?
			
   
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-03-2014 19:39:34 przez Motorowerzystka.)
 |  |  
	| 14-03-2014 19:36:32 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| BigSoft   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 1,006
 Imię: Przemo
 Skąd: SI
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Romet Chart 210 
 
				Śrubka do regulacji biegu jałowego - wkręcasz do końca, i wykręcasz o 2,5 obrotu. To jest taka "baza".Śrubkę do regulacji położenia przepustnicy - nie wiem czy jest jakaś umowna zasada. Ja ją wkręcam na oko, tak, żeby podniosła trochę przepustnicę. Odpalam na pełnym gazie, a potem puszcając manetkę ustawiam tak śrubkę, żeby silnik nie gasnął i tyle.
 
 To, że jechał cały czas i nie mogłaś go zatrzymać, pewnie wynika z tego, że linka się zacięła.
 citroen-XM.pl
 |  |  
	| 14-03-2014 20:42:09 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 1 osoba postawiła piwo BigSoft za ten post:1 osoba postawiła piwo BigSoft za ten post. Motorowerzystka (03-14-2014)
 |  
	
		| romet200   Mechanik
 
  
 
   Liczba postów: 268
 Imię: Daniel
 Skąd: Bąkowiec
 Pojazd: Romet Chart
 
 |  |  
	| 16-03-2014 23:27:56 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| BigSoft   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 1,006
 Imię: Przemo
 Skąd: SI
 Pojazd: Romet Chart
 
 |  |  
	| 21-03-2014 21:52:02 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |