| 
		
	 
		
  
		
	
		| emilson14   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 94
 Imię: Emil
 Skąd: Tomaszów Maz
 Pojazd: Romet 2375
 
 | 
			| Romet T1 
 
				Witam, oto mój ROMET T1 po profesjonalnej renowacji wizualnej jak i mechanicznej. Był szpachlowany zbiornik, ponieważ zawierał wgniecenia, była malowana rama, zakładane nowe tuleje wahacza gumowe jak i mosiężne, silnik przeszedł kapitalny remont (bez Chińskich części CX). Zostały założone w nim łożyska Niemieckiej firmy FAG. Przed remontem Romet wyglądał strasznie, rama była popaprana samym podkładem, był luz na wahaczu, ogranicznik kierownicy był zerwany, żadne amortyzatory nie działały, w dodatku po wrzuceniu jedynki silnik gasł, ponieważ poprzedni właściciel zapomniał założyć podkładki pomiędzy trybem a łożyskiem wałka zdawczego, korbowód był skrzywiony bo tłok był wbijany młotkiem ( ja preferuję metodę podgrzewania tłoka palnikiem). Romet jest remontowany od 10.06.2013 r wtedy kiedy go dostałem i remontuję go do dziś ze szczególną starannością by na wiosnę można było nim wyjechać.
			 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-01-2014 17:19:33 przez emilson14.)
 |  |  
	| 31-01-2014 17:10:51 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |