Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 205] Problemy się zaczynają...
|
Autor |
Wiadomość |
kamil97
Początkujący
Liczba postów: 1,709
Imię: Kamil
Skąd: Julianów- TOP
Pojazd: Inny
|
RE: Problemy się zaczynają...
Po pierwsze to nie ogar 205 tylko 200.
Ustaw odpowiednią przerwę na platynkach, wyprzedzenie zapłonu i przerwę na świecy(wszystko dotyczące ustawień znajdziesz tu na forum).
Następnie przeczysc kranik i gaznik.
Zmień świecę.
Co za płyn? chyba chodzi ci o olej do mieszanki.
Możesz zmienić też kondensator(najlepiej umieścić go w schowku)
Jeżeli po tych czynnościach bd to samo, to bd myśleć dalej.
Moja skoda octavia I 1.8 SLX
|
|
26-01-2014 18:10:25 |
|
1 osoba postawiła piwo kamil97 za ten post:1 osoba postawiła piwo kamil97 za ten post.
Krashai (01-26-2014)
|
Krashai
Nowy
Liczba postów: 6
Imię: Kamil
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Problemy się zaczynają...
(26-01-2014 18:10:25)kamil97 napisał(a): Po pierwsze to nie ogar 205 tylko 200.
Ustaw odpowiednią przerwę na platynkach, wyprzedzenie zapłonu i przerwę na świecy(wszystko dotyczące ustawień znajdziesz tu na forum).
Następnie przeczysc kranik i gaznik.
Zmień świecę.
Co za płyn? chyba chodzi ci o olej do mieszanki.
Możesz zmienić też kondensator(najlepiej umieścić go w schowku)
Jeżeli po tych czynnościach bd to samo, to bd myśleć dalej.
1.Zwracam honor to ogar 200
2. Jestem nowy na forum, pomożesz znaleźć bądź wysłać link ?.
3. Kranik przeczyszczony ale za gaźnik nie wiem jak się zabrać.
4. Świeca zmieniona w grudniu 2013.
5. Olej do mieszanki popieram.
6. Przykro mi lecz nie czaje.
|
|
26-01-2014 18:18:14 |
|
|
kamil97
Początkujący
Liczba postów: 1,709
Imię: Kamil
Skąd: Julianów- TOP
Pojazd: Inny
|
RE: Problemy się zaczynają...
Pod prawą pokrywą silnika znajduje się układ zaplonowy.
Znajduje się tam kondensator.
http://sklep.erbo.pl/photo/product_info/...608b7a.jpg
Często on jest winny w pracy silnika. Należy go wymienić. Najlepiej umieścić go w schowku by się nie grzał.
Poradnik o ustawieniach zapłonu i o czyszczeniu gaznika znajdziesz w dziale FAQ.
Na jaką świecę została wymieniona?
Moja skoda octavia I 1.8 SLX
|
|
26-01-2014 18:32:07 |
|
|
kamil97
Początkujący
Liczba postów: 1,709
Imię: Kamil
Skąd: Julianów- TOP
Pojazd: Inny
|
|
26-01-2014 18:40:17 |
|
|
kamil97
Początkujący
Liczba postów: 1,709
Imię: Kamil
Skąd: Julianów- TOP
Pojazd: Inny
|
RE: Problemy się zaczynają...
(26-01-2014 18:41:29)krzysiu1505 napisał(a): (26-01-2014 18:32:07)kamil97 napisał(a): Pod prawą pokrywą silnika znajduje się układ zaplonowy.
Znajduje się tam kondensator.
http://sklep.erbo.pl/photo/product_info/...608b7a.jpg
Często on jest winny w pracy silnika. Należy go wymienić. Najlepiej umieścić go w schowku by się nie grzał.
W schowku? Po co? skoro ludzie ze znacznie większą wiedzą od większości użytkowników tego forum osadzili kondensator przy aparacie zapłonowym w silniku, to znaczy że tak ma być. Jak się kondensator grzeje, to znaczy że silnik ma kiepskie chłodzenie(mogące wynikać nawet z zabrudzenia żeberek cylindra czy głowicy), i ten problem należy zlikwidować
Ale nawet jeśli chłodzenie nawet jest bardzo dobre to i tak temperatura w silniku jest wieksza niż poza silnikiem.
Pewnie slyszales że ludzie umieszają kondesatory poza silnikiem. I to daje wiekszą żywotność dla samego kondesatora. Poza tym silnik lepiej pali. Sam tego doświadczyłem więc wiem.
Moja skoda octavia I 1.8 SLX
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-01-2014 18:50:46 przez kamil97.)
|
|
26-01-2014 18:49:54 |
|
|
Damian4570
Zaawansowany hardware'owiec
Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
|
|
26-01-2014 19:13:09 |
|
|
kamil97
Początkujący
Liczba postów: 1,709
Imię: Kamil
Skąd: Julianów- TOP
Pojazd: Inny
|
RE: Problemy się zaczynają...
(26-01-2014 19:13:09)Damian4570 napisał(a): A czy silnik 223 czasem nie ma zapłonu elektronicznego? Z tego co słyszałem, to platynek się w nim nie ustawia...
Skąd posiadles takiej informacji
Silnik 223 to silnik jawki, ogara 200.
Tam jest zwykły platyniarz.
Oczywiście jest możliwość przeróbki.
Moja skoda octavia I 1.8 SLX
|
|
26-01-2014 19:18:06 |
|
|
krzysiu1505
Technik
Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Problemy się zaczynają...
(26-01-2014 18:49:54)kamil97 napisał(a): (26-01-2014 18:41:29)krzysiu1505 napisał(a): (26-01-2014 18:32:07)kamil97 napisał(a): Pod prawą pokrywą silnika znajduje się układ zaplonowy.
Znajduje się tam kondensator.
http://sklep.erbo.pl/photo/product_info/...608b7a.jpg
Często on jest winny w pracy silnika. Należy go wymienić. Najlepiej umieścić go w schowku by się nie grzał.
W schowku? Po co? skoro ludzie ze znacznie większą wiedzą od większości użytkowników tego forum osadzili kondensator przy aparacie zapłonowym w silniku, to znaczy że tak ma być. Jak się kondensator grzeje, to znaczy że silnik ma kiepskie chłodzenie(mogące wynikać nawet z zabrudzenia żeberek cylindra czy głowicy), i ten problem należy zlikwidować
Ale nawet jeśli chłodzenie nawet jest bardzo dobre to i tak temperatura w silniku jest wieksza niż poza silnikiem.
Pewnie slyszales że ludzie umieszają kondesatory poza silnikiem. I to daje wiekszą żywotność dla samego kondesatora. Poza tym silnik lepiej pali. Sam tego doświadczyłem więc wiem.
Może i lepiej, ale ja nie miałem żadnych problemów z odpalaniem powodowanych przez kondensator(a jest od jeden i ten sam od nowości mojego rometa), jeśli jakieś miałem(a miałem sporo) to z winy gaźnika
(26-01-2014 19:13:09)Damian4570 napisał(a): Sprzęgło jest po to, żeby go używać! Ja nie mogę sobie wyobrazić sytuacji, w której jeżdżę moim Rometem i przy zmianie biegów jest "chrrrr", a potem znowu "chrrrr" - sprzęgło musi być.
A czy silnik 223 czasem nie ma zapłonu elektronicznego? Z tego co słyszałem, to platynek się w nim nie ustawia...
223 ma najzwyklejszy aparat zapłonowy z przerywaczem mechanicznym. Platynki są, i ich ustawienie ma jak powszechnie wiadomo kluczowe znaczenie dla pracy silnika.
|
|
26-01-2014 19:18:31 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|