Ogar 200 60/5/2/2m
|
Autor |
Wiadomość |
janusz94
Rezonator
Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 200 60/5/2/2m
Widze że sporo się tu o mnie mówi
Co do silnika to będzie napewno dość nietypowy cylinder jeśli o jawke chodzi i boje się tylko jednego że cyl będzie za mocny dlatego wciąż sie waham co do tego jak wysoko go podciągnać żeby sie nie okazało że wałek zdawczy będzie ukręcał albo co gorsza wał korbowy
Bo początkowo będzie to latało na zwykłym wydechu ale jakby do tego dołączył spawak to silnik lekkiego życia miał nie będzie.
Co do większych modyfikacji silnika to będzie:
-Tłok meteor z piaggio 41mm->nie pytać jak bo i tak nie powiem
-Cyl jak już wyżej napisano dokładnie 58/5/2/2M na nowej tulei, waham się tylko ze strojeniem czy robić ksiazkowe 7,5k czyli wydechowe 175* czy może jednak niżej i zachować bezpieczeństwo dla silnika...
W rozrządzie cylindra będzie jeden dość istotny patent przekładający się na znaczny wzrost mocy i momentu oraz na poszerzenie zakresu obrotów uzytecznych.
Cylinder wyliczony tak że będzie mógł współpracować w 3 konfiguracjach, czyli:
-brak wiekszego osprzętu- gaźnik 16mm i seryjny wydech,
-wiekszy gazior 18-19mm i jakiś spokojny spawak,
-opcja z największym wykożystaniem cyla czyli gazior 21mm i konkretny wielostopniowy spawak
Ale czas pokaże
No to by było chyba na tyle z moich wypocin w tym temacie
|
|
12-01-2014 13:48:08 |
|
|
olo09
olo98
Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
26-01-2014 00:36:22 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 9 gości
|
|