Dwa Cylindry w 023
|
Autor |
Wiadomość |
LukaszzT1
Komarzysta :F
Liczba postów: 2,082
Imię: Łukasz
Skąd: Lubzina (RRS)
Pojazd: Inny
|
RE: Dwa Cylindry w 023
Romet 50-T1 1980r(Sprzedany)
Romet 50-T1 1981r (Sprzedany)
Romet ogar 200 1988r(Sprzedany)
Cezet 175 487.0 1988r(Sprzedana)
Simson Sr50 1987r
Polonez Caro Plus 1.6 Gli 1997r
|
|
16-01-2014 17:02:12 |
|
1 osoba postawiła piwo LukaszzT1 za ten post:1 osoba postawiła piwo LukaszzT1 za ten post.
alek736 (01-16-2014)
|
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
16-01-2014 17:06:05 |
|
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Dwa Cylindry w 023
Da się, ale zapewne nie będzie to łatwe. Sam myślałem, ale nad połączeniem 223... Bo wydaje mi się on łatwiejszy do połączenia... Bo jest wirnik zamiast magneta co ułatwia myślę nie co sprawę, i silnik z obydwóch stron jest tak samo ułożony... (krągłości są takie same)
Ale po przemyśleniu sprawy zrezygnowałem, bo brak mi sprzętu i hajsu na zrobienie tego. Głównie brak mi spawarki do amelinium w okolicy, bo nikt tiga nie ma... A tigiem bym sobie to po spawał...
(16-01-2014 17:46:13)szopen45 napisał(a): Skrzynia też powina by wytrzymać ogólnie trudno by nie było złączyć takie coś gorzej by było z zapłonem bo trzeba było by coś zrobić zeby raz była iskra na jednym cylku raz drugim jakąś nową krzywkę albo coś
To akurat był by najmniejszy problem! Zawsze można zrobić zapłon bez stykowy itd. Lub połączyć wszystko tak, żeby tłoki chodziły razem. Chodź, wał by tego mógł nie wytrzymać....
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-01-2014 17:48:01 przez Boszu.)
|
|
16-01-2014 17:46:19 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|