romet Chart 210 elektronik by STQC
|
Autor |
Wiadomość |
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
|
10-01-2014 21:58:18 |
|
|
stqc
Moderator
Liczba postów: 3,745
Imię: Maciek
Skąd: Mikołajki NMR
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 210 elektronik by STQC
xyz
|
|
10-01-2014 22:39:09 |
|
|
kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 210 elektronik by STQC
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
|
|
10-01-2014 23:10:42 |
|
|
stqc
Moderator
Liczba postów: 3,745
Imię: Maciek
Skąd: Mikołajki NMR
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 210 elektronik by STQC
(10-01-2014 23:51:44)Romet drajwerV2 napisał(a): pozdrawiam kolesi co Ci będą wał regenerowac. Wku**** robota jak nakiełki są zmasakrowane. Wał udało Ci się młotkiem przepołowic? Jeśli tak to bym sie na tą regeneracje nie nastwiał bo będzie podobna sytuacja jak u mnie. słabe pasowanie między przeciwwagą wału a czopem i wał będzie podatny na przestawianie sie
Sory za ppp ale coś mi się stało i mojego tekstu nie napisało Ten powyżej można usunąć post
(10-01-2014 23:51:44)Romet drajwerV2 napisał(a): pozdrawiam kolesi co Ci będą wał regenerowac. Wku**** robota jak nakiełki są zmasakrowane. Wał udało Ci się młotkiem przepołowic? Jeśli tak to bym sie na tą regeneracje nie nastwiał bo będzie podobna sytuacja jak u mnie. słabe pasowanie między przeciwwagą wału a czopem i wał będzie podatny na przestawianie sie
Wał udało mi się poprzedni przepołowić młotkiem bo zrobiłem to dlatego że nie miałem zamiar go regenerować bo miał wyślizgane czopy. Przepołowiłem go w taki sposób że między przeciwwagi wbiłem przecinak i się rozszedł A czy ktoś kto będzie mi regenerować wał będzie się denerwować to nie obchodzi bo płacę im za to aby go rozbili, założyli korbę od Sendy na nowym łożysku i zbili na prasie i zcentrowali go
Wał będzie złożony na czopie od sendy a z tego co mi elektroniczna suwmiarka pokazała to jest on o 0,1mm grubszy więc będzie ciężej go wbić a zarazem gorzej będzie miał się przestawić. Jak powiedzą mi że lekko wszedł to tig i łukiem elektrycznym go zespawam Aha wał został odstarczony do tokarza, aby poprawił gwintu i zrobił z początku lekki stożek, a więc nie mam już z tym problemu
Dzisiaj z nudów niszczyłem głowicę Po tym zabiegu zostanie ona oddana na magnesówkę razem z korbą ale to za chwilę aby zebrali mi ok 3mm z głowicy, tłok od DIo jest inny to i komara musi być mniejsza a od Simsona głowica będzie dopiero jak się naprawi
Tak się z nią bawiłem,
https://imagizer.imageshack.us/v2/619x34...4/ax6i.jpg
Chyba widać o co chodzi ?
Polerkę komory korbowej też było trzeba zrobić
https://imagizer.imageshack.us/v2/619x34...2/38j8.jpg
No i korbowód w poniedziałek najprawdopodobniej zostanie oddany na magnesówkę aby splanować dolną stopę,
Przymierzyłem z tłokiem i widzę że będzie lekki luz na boki i nie wiem czy to zdystansować czy nie
https://imagizer.imageshack.us/v2/619x34...7/zvgo.jpg
https://imagizer.imageshack.us/v2/619x34...9/qeeg.jpg
Bo chciałbym aby łożysko cały czas było w główce korbowodu, a nie latało Sb na boki jak tu widać Zdystansować to tak jak w simsonie, czy nie ma to sensu, przypominam że w tym silniku wszystko jest zdystansowane i nie ma żadnego luzu więc i może tu to zrobić ?
xyz
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2014 19:26:27 przez stqc.)
|
|
11-01-2014 19:25:40 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości
|
|