Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Identyfikacja ramy i jej kompatybilności
|
Autor |
Wiadomość |
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Identyfikacja ramy i jej kompatybilności
http://motorowery.com.pl/photos/j025-ram...159653.jpg
Porównując do tej z linku to chyba masz krótką, ale dobrze żeby ktoś potwierdził.
Jesteś w 100% przekonany do wymiany ramy? Ładnie pomalowana, wykonana chyba solidnie, jeśli nie zostawia dwóch śladów i nie zaczyna pękać to może warto jej dać szansę. Jestem przeciwnikiem ingerencji w konstrukcje nośną pojazdów, ale spróbować nie zawadzi.
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
|
|
06-01-2014 15:19:25 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
06-01-2014 15:22:05 |
|
|
Cykada
Uczeń
Liczba postów: 196
Imię: Mateusz
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
RE: Identyfikacja ramy i jej kompatybilności
(06-01-2014 15:19:25)nie_mientki napisał(a): Jesteś w 100% przekonany do wymiany ramy? Ładnie pomalowana, wykonana chyba solidnie, jeśli nie zostawia dwóch śladów i nie zaczyna pękać to może warto jej dać szansę. Jestem przeciwnikiem ingerencji w konstrukcje nośną pojazdów, ale spróbować nie zawadzi.
Jeśli jest krótka to fajnie.
Jak pisałem wcześniej narazie edukuje się, rozważam opcje i alternatywy.
Ale nie ukrywam że jestem wielki fanem oryginalnego wyglądu takich youngtimerów i jestem trochę chory psychicznie bo trochę boli mnie ta rama.
Także przeróbka na 205 niewykluczona, ale nieprzesądzona.
Z tego co wyczytałem, wahacz nie pasuje od 200 do 205, a ten mój tym bardziej bo jest przerobiony pod koło i osłonę z innej strony.
|
|
06-01-2014 16:17:19 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|