ZZR Komar 2320 Matinka.
|
Autor |
Wiadomość |
Matinek
Mechanik
Liczba postów: 1,186
Imię: Mateusz
Skąd: Łowicz
Pojazd: Romet 50-T-1
|
ZZR Komar 2320 Matinka.
Cześć
Chciałem wam pokazać mojego komara 2320 z 1969r. (sztywniak)
Komarek ma długą historie, no więc najpierw jeździł nim wujek potem babcia z dziadkiem następnie już mój tata aż do ubiegłego roku trafił do mnie.
Komarek w szopie stał około 30lat. Zachował się w pełnym oryginale nawet najdrobniejsze szczegóły były oryginalne ma nawet narzędziówke z oryginalnymi narzędziami, niestety narzędziówka jest troche podarta.
Gdy go wyciąglismy nie było w nim kropli benzyny (wyparowała) a z oleku zrobił sie duzy korek który musieliśmy wyjąć drutem. Komarnie palił. Biegi wyskakiwały nie miał świateł był po prostu bardzo zastany. Za ajiś czas próbowałem go chociaż uruchomić, kupiłem wszystkie linki itd ale np manetka o dbiegów nie pasowała (dzisiejsza podróba) wiec została stara i tak jak mu się chciało to palił a jak nie to nie. Potem znoeu kranik sie zwalił nie chodził bo nie dostawał paliwa. Gdy juz wszystko było jak należy (znaczy nic do niego z wyjatkiem linek nie kupowałem, po prostu przeczyszczone itd) to chodził. Ale potem głupiał nie wiem co to było gasł nie trzymał wolnych buczał palił 6l benzyny na 50km/h nie wiem co to było. Wreszcie z dziadkiem, tatą i wujkiem postanowiliśmy zrobić mły remont. Wymieniliśmy cylinder, kolanko, przewody, tłok, pierścienie, głowice, fajke kondensator siedzenie tylne koło(zmd),przednie też mam ale nie założyłem i pierdółki małe.
Pojeździłem nim długo oooooooooo długo ale znowu dużo palił potem obroty głupiały, a poza tym był bardzo poskrobany wkurzyłem sie i pogadałem z tatą tata powiedział że rozbierzemy to i zrobimy od podstaw.
Rozebrałem go do ostatniej srubki poszło wszystko do malowania, silnik tak samo.
Obecnie jest skręcona sama pomalowana rama silnik jeszcze w proszku.
Na zdjęciach jest jego stan tylko po wymianie cylindra siedzenia, koła itd. W tym dniu już zaczął głupieć co jest zdjęcie.
Zdjęcia złożonej ramy dam nie długo.
Silnik będzie nowy zmd. znaczy sam środek a mianowicie nowe zmd kompletne sprzęgło 4 bolcowe, nowy zmd cylinder plus tam tłok itd, nowy zmd wał, nowy zmd cały iskrownik, nowe zmd wszystkie tryby wszystko (wyjątek kartery bo musi byc cały oryginalny numer silnika wbity w tabliczke więc kartery nie będą nowe) będzie nowe zmd, wyjatek łożyska i uszczelniacze(łożyska ngk a uszczelniacze corteco)
Więcej zdjeć nie mam.
Jak tylko będe na miejscu zrobię zdjęcia jego stanu obecnego.
Simsonomania <3
|
|
26-12-2013 16:17:06 |
|
|
Latos
Sezon trwa cały rok
Liczba postów: 2,004
Imię: Kacper
Skąd: Byszewo (CBY)
Pojazd: Inny
|
|
26-12-2013 16:36:11 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|