| 
		
	 
		
			| 
					Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| hohowski   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 1
 Imię: Jacek
 Skąd: Końskie
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień 
 
				Kiedyś kogoś prosiłem o wymiary cylindrów o których piszesz i nie dostałem odpowiedzi, wtedy postanowiłem szukać czegoś ciekawego na ebay. Wiadomo, że polini to jednak potentat w tuningu i na niego postawiłem. Ten cylinder ma 94 ccm i olbrzymie okno wydechowe podzielone na pół. Jedna połowa to mniej więcej tyle ile udało mi się uzyskać z cylindra simsona, robienie większej dziury bez przegrody grozi wyłamaniem pierścienia. Nie wiem czy w wymienionych przez ciebie cylindrach jest też przegroda w wydechu. Dodatkowo ten cylinder ma rozstaw szpilek dokładnie 50 mm a większość współczesnych 52 mm. Kanał wydechowy jest na 23 mm i wszystko jest dopasowane do skoku wału 44 mm i to jest najważniejsze wszystkie kanały są robione pod skok 44 mm. Innego cylindra pod takie parametry nie znalazłem. Co do spawania to jak dobrze pójdzie obejdzie się bez jakiegokolwiek spawania karterów a wystarczy jedynie frezowanie i piłowanie. Ja karterów nie spawam choć mam taką możliwość jeżeli potrzebuję coś dolać to robię to Alumweltem czyli lutuje, przez to nie ma ryzyka odkształcenia karterów - pisałem już o tym wcześniej. 
Zobacz co ten cylinder potrafi:
http://www.youtube.com/watch?v=CuTWR5c7MDA 
Zapomniałem dodać tłok ma 52 mm.
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2013 22:35:38 przez hohowski.)
 |  |  
	| 29-11-2013 22:35:00 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |