Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
Autor |
Wiadomość |
hohowski
Nowy
Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Kiedyś kogoś prosiłem o wymiary cylindrów o których piszesz i nie dostałem odpowiedzi, wtedy postanowiłem szukać czegoś ciekawego na ebay. Wiadomo, że polini to jednak potentat w tuningu i na niego postawiłem. Ten cylinder ma 94 ccm i olbrzymie okno wydechowe podzielone na pół. Jedna połowa to mniej więcej tyle ile udało mi się uzyskać z cylindra simsona, robienie większej dziury bez przegrody grozi wyłamaniem pierścienia. Nie wiem czy w wymienionych przez ciebie cylindrach jest też przegroda w wydechu. Dodatkowo ten cylinder ma rozstaw szpilek dokładnie 50 mm a większość współczesnych 52 mm. Kanał wydechowy jest na 23 mm i wszystko jest dopasowane do skoku wału 44 mm i to jest najważniejsze wszystkie kanały są robione pod skok 44 mm. Innego cylindra pod takie parametry nie znalazłem. Co do spawania to jak dobrze pójdzie obejdzie się bez jakiegokolwiek spawania karterów a wystarczy jedynie frezowanie i piłowanie. Ja karterów nie spawam choć mam taką możliwość jeżeli potrzebuję coś dolać to robię to Alumweltem czyli lutuje, przez to nie ma ryzyka odkształcenia karterów - pisałem już o tym wcześniej.
Zobacz co ten cylinder potrafi:
http://www.youtube.com/watch?v=CuTWR5c7MDA
Zapomniałem dodać tłok ma 52 mm.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2013 22:35:38 przez hohowski.)
|
|
29-11-2013 22:35:00 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości
|
|