Simson s51 - Wojtek3362
|
Autor |
Wiadomość |
krzysiu1505
Technik
Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Simson s51 - Wojtek3362
Jak chcesz moc, to najlepiej odłożyć kasę, i przy remoncie silnika zrobić go na 70ccm, wstawić jeszcze kosz sprzęgłowy od S70, i skrzynię 4 z trybami 3 i 4 od S70 i zębatkę 16, mocy ma dalej dużo(gdzieś tyle, ile seria na zębatce 14), a jedzie szybciej od wsk 125(z 85 do 90). Wtedy do codziennej jazdy też będzie jak znalazł, oraz w teren się także nada. Przy tym trzeba się jednak liczyć z kosztami(roztaczanie karterów, cylinder, tłok, łożyska, wał nie zaszkodzi, kosz sprzęgłowy, skrzynia biegów, to trochę kosztuje jednak )
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-11-2013 20:32:22 przez krzysiu1505.)
|
|
25-11-2013 20:28:09 |
|
|
Paweł96
Uczeń
Liczba postów: 175
Imię: Paweł
Skąd: Okolice Wielunia
Pojazd: Inny
|
|
26-11-2013 21:52:48 |
|
|
Wojtek3362
Mechanik
Liczba postów: 1,901
Imię: Wojciech
Skąd: Szwajcariq
Pojazd: Romet Chart
|
|
26-11-2013 21:59:26 |
|
|
theogarowiec
rider ogar
Liczba postów: 1,010
Imię: Szymon
Skąd: Słupca
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Simson s51 - Wojtek3362
(25-11-2013 20:28:09)krzysiu1505 napisał(a): Jak chcesz moc, to najlepiej odłożyć kasę, i przy remoncie silnika zrobić go na 70ccm, wstawić jeszcze kosz sprzęgłowy od S70, i skrzynię 4 z trybami 3 i 4 od S70 i zębatkę 16, mocy ma dalej dużo(gdzieś tyle, ile seria na zębatce 14), a jedzie szybciej od wsk 125(z 85 do 90). Wtedy do codziennej jazdy też będzie jak znalazł, oraz w teren się także nada. Przy tym trzeba się jednak liczyć z kosztami(roztaczanie karterów, cylinder, tłok, łożyska, wał nie zaszkodzi, kosz sprzęgłowy, skrzynia biegów, to trochę kosztuje jednak )
Szczerze? moim zdanie lepiej by było pokusić się o dodatkowe kanały, pojemność aż tyle nie daje, przy 60/4M są fajne efekty.
A wzmocnienia ramy to bym szukał oryginalne
Mógł byś zrobić zdjęcie gdzie je do góry przykręcić?
gg.44815430
Simson S51 B1-4
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=22446
|
|
26-11-2013 22:02:03 |
|
|
Paweł96
Uczeń
Liczba postów: 175
Imię: Paweł
Skąd: Okolice Wielunia
Pojazd: Inny
|
|
26-11-2013 22:02:30 |
|
|
krzysiu1505
Technik
Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Simson s51 - Wojtek3362
(26-11-2013 22:02:03)theogarowiec napisał(a): (25-11-2013 20:28:09)krzysiu1505 napisał(a): Jak chcesz moc, to najlepiej odłożyć kasę, i przy remoncie silnika zrobić go na 70ccm, wstawić jeszcze kosz sprzęgłowy od S70, i skrzynię 4 z trybami 3 i 4 od S70 i zębatkę 16, mocy ma dalej dużo(gdzieś tyle, ile seria na zębatce 14), a jedzie szybciej od wsk 125(z 85 do 90). Wtedy do codziennej jazdy też będzie jak znalazł, oraz w teren się także nada. Przy tym trzeba się jednak liczyć z kosztami(roztaczanie karterów, cylinder, tłok, łożyska, wał nie zaszkodzi, kosz sprzęgłowy, skrzynia biegów, to trochę kosztuje jednak )
Szczerze? moim zdanie lepiej by było pokusić się o dodatkowe kanały, pojemność aż tyle nie daje, przy 60/4M są fajne efekty.
A wzmocnienia ramy to bym szukał oryginalne
Mógł byś zrobić zdjęcie gdzie je do góry przykręcić?
dodatkowe kanały= większe spalanie, oraz także mniejsza trwałość łożysk i wału(większe obroty), oraz konieczność wymiany zapłonu(SLPZ(przerywacz mechaniczny) takich obrotów nie pociągnie), a co za tym idzie także instalacji elektrycznej
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
|
|
26-11-2013 22:21:09 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|