Polonez or Cinquecento
|
Autor |
Wiadomość |
wojtekr35
TeRrOrYsTa

Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
Polonez or Cinquecento
Co byście wybrali z tych dwóch aut? Mam nadzieje na komentarze z dobrym uzasadnieniem wyboru ;]
Polonez CARO 1.4 Rover
Cinquecento 1.1
Te silniki to tylko na początek, jakby autko mi odpowiadało to byłaby zmiana na coś lepszego. Co do osiągów, to jest pełno filmików na yt, można sobie porównać. Nie ukrywam, że auto skończyłoby w sporcie albo by chociaż próbowało gdzieś wystartować
MZ SM 125 & DT 125 RE
"Wszystko jest dla ludzi, wszystko też może Cię zabić"
http://www.facebook.com/pages/Supermoto-...2273483398
|
|
07-11-2013 20:29:19 |
|
|
janusz94
Rezonator

Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
|
RE: Polonez or Cinquecento
Ja bym wybrał bez najmniejszego namysłu Poldona z silnikiem rovera.
Powód:
-większa buda=większa stabilność na drodze, szczególnie po obniżeniu i utwardzeniu zawiechy,
-napęd na tył, czyli można się nauczyć naprawde dobrze jeździć i kontrolować auto w wielu przedziwnych sytuacjach drogowtch, czego na krótkim przednionapędowym autku nie ogarniesz,
-jak mowa o sporcie to możliwości ingerencji w poldona też są dużo większe niż w cinkusia, bo do cinkiego nie przeswapisz za dużego silnika, a do poldona bezproblemowo wlezie silnik 2.0 czy nawet większe jednostki 
-na minus poldka w stosunku do cinkusia będzie dzaiałałe napewno masa bo waidomka cienki po wybebeszeniu wnętrza lżejszy od malucha a poldon jednak swoje waży.
Wybór i tak należy do ciebie
|
|
07-11-2013 20:40:13 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
07-11-2013 21:29:45 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
07-11-2013 21:35:21 |
|
|
mikolaj.lukasik
Mechanik

Liczba postów: 1,181
Imię: mikolaj
Skąd: lublin
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Polonez or Cinquecento
ja bym wybrał poloneza napęd na tył = większe możliwości
Siedem cudów Gierka
1. nie było bezrobocia
2. mimo że nie było bezrobocia, nikt nic nie robił.
3. mimo że nikt nic nie robił, plan wykonywano w 150 procentach.
4. mimo że plan wykonywano w 150 procentach, nigdzie niczego nie było.
5. mimo że nigdzie niczego nie było, każdy wszystko miał.
6. mimo że każdy wszystko miał, wszyscy wszystko kradli.
7. mimo że wszyscy wszystko kradli, to co kradli, zawsze było.
Siedem cudów Tuska
1. jest bezrobocie.
2. mimo że jest bezrobocie, wszyscy pracują.
3. mimo że wszyscy pracują, plan nie jest wykonywany nawet w 10 procentach.
4. mimo że plan nie jest wykonywany nawet w 10 procentach, wszędzie wszystko jest.
5. mimo że wszędzie wszystko jest, nie wszyscy wszystko mają.
6. mimo że nie wszyscy wszystko mają, kradną głównie ci, co mają wszystko.
7. mimo że kradną głównie ci co mają wszystko, nie udaje się nikogo złapać i niczego odzyskać.
|
|
07-11-2013 22:00:01 |
|
|
Caro94
Nowy

Liczba postów: 100
Imię: Robert
Skąd: Toruń
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Polonez or Cinquecento
Cienias sporting fajna opcja, silnik ma dość odporny na katowanie. W serii już to fajnie lata. Tyle że możliwości SWAPU kończą się na 1.2 16v albo 1.4 z una. Polonez z Roverem nie bardzo, raz go przegrzejesz i po silniku (cały jest aluminiowy), ma tendencje do wypluwania uszczelki pod głowicą, po 200 tyś dają o sobie znać pierścienie olejowe. Problematyczny w serwisowaniu, dasz go do pierwszego lepszego Mietka na wymianę uszczelki i ci zrobi ją tak że się wysra po 500km. Bo trzeba przy każdym zdjęciu głowicy wymieniać wszystkie szpilki. Proponowałbym kupić zwykłego z OHV na szerokim moście, wstawić 2.0 ze sierry, da się wstawić też 2.9 V6 (co najmniej jeden taki jest), teroetycznie podejdzie nawet 4.0 V6 z Explorera (blok pasuje pod skrzynie od 2.9), ale nikt takiego jeszcze nie zrobił więc pole do popisu duże. A dlaczego silniki Forda? Może mocarzami nie są, ale bloki i głowice z żeliwa są odporne na przegrzanie.
|
|
07-11-2013 23:03:15 |
|
|
wojtekr35
TeRrOrYsTa

Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
RE: Polonez or Cinquecento
Caro dzięki za długą odpowiedź. Polonez którego mam na oku, ma na liczniku 57k km... dziwnie mało, ale nie wygląda na to, że był cofany. Żaden Mietek też go robić nie będzie, więc może nie będzie tak źle z silnikiem. OHV nie chcę, bo słabe to i przestarzałe, chociaż nie wykluczam tego, ale jak już to tylko w Borewicza. A silniki Forda jak sam piszesz są z żeliwa, ten silnik swoje waży, nie po to wyrzucę połowę wnętrza i innego zbędnego złomu, żeby wsadzać silnik z nadwagą. K16 mi odpowiadają bo nie są ciężkie i do tego zaawansowane technicznie jak na swoje lata, nie ma nawet specjalnie czego poprawiać po fabryce oprócz wydechu. Jak się przegrzeje to się przegrzeje, no trudno, nie takie rzeczy na rajdach się zdarzają ;] Jak się znudzi 1.4, to mógłby wpaść 1.8 VVC.
MZ SM 125 & DT 125 RE
"Wszystko jest dla ludzi, wszystko też może Cię zabić"
http://www.facebook.com/pages/Supermoto-...2273483398
|
|
07-11-2013 23:22:25 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|