| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Romet chart problemy 
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Pompuś  
		
			Unregistered 
			
			
			 
			
 
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet chart problemy  
			 
			
				Raczej gaźnik.    Wyczyść dokładnie i zdaj relacje. Może to też być problem z elektryką, ale Charta nie miałem i wypowiadać się na ten temat nie będę.   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 31-10-2013 23:43:55 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Pompuś  
		
			Unregistered 
			
			
			 
			
 
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet chart problemy  
			 
			
				To wina elektryki też może być. Z tego co słyszałem, Charty są bardzo czułe na to   
Nie wiem, niech się ktoś inny wypowie.
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 31-10-2013 23:52:04 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		kw112 
 
 
		
			Chart passione mea, et vita mea 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,014 
Imię: Michał 
Skąd: Różyna 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet chart problemy  
			 
			
				 (31-10-2013 23:52:04)pimpek-M2 xD napisał(a):  To wina elektryki też może być. Z tego co słyszałem, Charty są bardzo czułe na to   
Nie wiem, niech się ktoś inny wypowie. 
Kolejny...    na co są czułe? Te usterki co się zdarzają w elektryce charta zdarzają się w każdym innym motorowerze. 
 
Jak na sprzęgle wysokie obroty? Może masz za krótką linkę od gazu lub jest źle poprowadzona. 
Co do słabnięcia to możliwe, że cewka butelkowa jest na wykończeniu. Sprawdź układ iskrownik-moduł-cewka butelkowa. Spróbuj na innej cewce butelkowej, a w razie "w" wymień przewód z modułu do cewki.
			  
			
			
 
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210  
Mój Romet Chart 210 nowa edycja! 
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat! 
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-10-2013 23:58:49 przez kw112.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 31-10-2013 23:56:00 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		BigSoft 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,006 
Imię: Przemo 
Skąd: SI 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet chart problemy  
			 
			
				 (31-10-2013 23:52:04)pimpek-M2 xD napisał(a):  To wina elektryki też może być. Z tego co słyszałem, Charty są bardzo czułe na to   
Nie wiem, niech się ktoś inny wypowie. 
Absurd. Nic tam czułe nie jest bardziej niż w innym motorowerze tego typu.
 deavid148 napisał(a):-z kopa ciezko odpalic a natomiast na zapych idelnie  
-jak jade to jedzie przez jakiś czas dobrze za po chwili gaznie i traci predkość , 2 czy 3 to nawet nie wspomne  
-na sprzegle wyskokie obroty 
Ja bym się zainteresował poziomem i dawką paliwa. Przyczyną może być przytkany kranik lub sam gaźnik. Określ jak wygląda świeca po takiej jeździe i czy motorower bardzo dymi. Tak na marginesie, porozglądaj się za innym gaźnikiem bo jakikolwiek z serii GM to się nadaje do komarka i podobnych, a nie do Charta. Szukaj oryginałów Bing 1/14/206 albo 14MC lub zainwestuj w gaźnik z serii 16n1 od Simsona. Ten ostatni dostaniesz bez problemu nowy, jest bardzo łatwy i przyjemny w regulacji, a Chart będzie na nim prawidłowo pracował. Mam obecnie u siebie taki założony i nie narzekam.
 deavid148 napisał(a):zapłon minimalnie przestawiny 
W samym ustawieniu przyczyny tych objawów bym nie szukał.
 
Natomiast co do samego zapłonu to do tego co  kw112 pisał dodam prawidłowe wartości rezystancji cewek zapłonowych w prądnicy:
 
- cewka zasilająca -> ok 700-750  
- impulsator -> ok 28  
			 
			
			
 
 citroen-XM.pl
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 01-11-2013 00:41:58 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		BigSoft 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,006 
Imię: Przemo 
Skąd: SI 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet chart problemy  
			 
			
				 (01-11-2013 11:34:43)deavid148 napisał(a):  Chciałbym dodać iż po takiej jeżdzie to jakoś nic mi z kranika nie ubywa i jest caly czas pełen i jak juz skonczyłem jeżdzić to mi z tłumika leci bodajze bena 
Jak wyglądają elektrody świecy po takiej jeździe?
 
Skoro masz GM13F, to z tego co pamiętam, gaźnik ma zatapiacz pływaka. Wciśnij go i trzymaj. Po chwili benzyna powinna wylewać się z gaźnika (oczywiście wtedy już nie wciskaj tego zatapiacza). Jeżeli tak nie jest, albo trwa to bardzo długo, to przytkany może być kranik.
			  
			
			
 
 citroen-XM.pl
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 01-11-2013 14:40:24 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |