Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Podstawowe pytania
|
Autor |
Wiadomość |
Rafal176
Nowy
Liczba postów: 4
Imię: Rafał
Skąd: Mazowsze
Pojazd: Inny
|
Podstawowe pytania
Witam, chciałbym się czegoś dowiedzieć o komarach, ponieważ mam zamiar kupić taki sprzęt w celu odnowienia.
W jakich malowaniach one były produkowane? Jakie były wersje itd...
Może ktoś podrzuci jakiś link, bo na Wikipedii prawie nic nie ma...
Z góry bardzo dziękuję
|
|
15-10-2013 15:41:29 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
15-10-2013 15:53:08 |
|
|
Rafal176
Nowy
Liczba postów: 4
Imię: Rafał
Skąd: Mazowsze
Pojazd: Inny
|
RE: Podstawowe pytania
To samo właśnie jest na Wikipedii
Głównie chodzi mi o te malowania i silniki.
Jak jest sztywniak to musi być silnik na pedała?
Kiedy występował ten kanciak?
No i te malowania...
|
|
15-10-2013 16:13:23 |
|
1 osoba postawiła piwo Rafal176 za ten post:1 osoba postawiła piwo Rafal176 za ten post.
Stachu.G (10-15-2013)
|
Taśma
Pro
Liczba postów: 3,952
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
|
RE: Podstawowe pytania
Nie znosze takich jak Ty.
Pisze jak byk w jakim modelu jaki silnik...
Cytat:Modele jakie powstały:
model 230, w którym zastosowano silnik typu SM02, gaźnik z centralnie umieszczonym pływakiem, ramę jednorurową, tylne zawieszenie sztywne, przedni krótki wahacz pchany
modele: 231, 232 (nowy silnik serii S38)
model 2320 (model różniący się od MR 232 innym cylindrem - odlanym z innego stopu oraz gaźnikiem)
model 2328 (ze sprzęgłem odśrodkowym i jednobiegową skrzynią biegów)
model 2330 (nowa rama o konstrukcji rurowo-tłoczonej i zawieszenie tylne amortyzowane przez dwa teleskopy sprężynowe)
model 2338 (sprzęgło odśrodkowe i jednobiegowa skrzynia biegów)
model 2350 (brak pedałów, hamulec uruchamiany dźwignią nożną, obudowa lampy przedniej plastikowa
model 2360 (wersja sport – z importowaną włoską kanapą, płaską kierownicą i sportowym bakiem)
model 2361 (wersja sport cr.pl – kanapa produkcji polskiej)
model 2351 (teleskopowy widelec przedni i nowa obudowa lampy przedniej)
model 2352 (zmiany takie jak w przypadku poprzednich modeli oraz nowy silnik tzw. "kwadraciak" typu 017 różniący się od S38 nowymi karterami i cylindrem), który w rezultacie wszystkich zmian dokonywanych na poprzednich modelach różnił się znacznie od swojego pierwowzoru – modelu 230.
model 2352 W (zastosowano silnik "kwadraciak" w wersji 023 wyposażony w nożny mechanizm zmiany biegów)
Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
|
|
15-10-2013 16:15:11 |
|
|
mikbow
komarzysta
Liczba postów: 393
Imię: Mikolaj
Skąd: Lublin
Pojazd: Romet Komar
|
|
15-10-2013 17:51:03 |
|
|
Rafal176
Nowy
Liczba postów: 4
Imię: Rafał
Skąd: Mazowsze
Pojazd: Inny
|
RE: Podstawowe pytania
Dzięki za tą stronkę, wiele mi pomogła, tylko mam jedno pytanie jeszcze.
Mam na oku komara z 1979 roku i skąd mam wiedzieć czy to 2351 czy 2352?
Silnik siedzi kanciak czyli 2352, ale manetkę ma z cyframi od zmiany biegów czyli 2351.
Dobrze myślę?
I obie wersje szły w 1979 roku.
Sory, za może takie głupie pytania, ale na prawdę nie orientuje się jeszcze w komarach
|
|
15-10-2013 18:40:44 |
|
|
mikbow
komarzysta
Liczba postów: 393
Imię: Mikolaj
Skąd: Lublin
Pojazd: Romet Komar
|
|
15-10-2013 19:51:49 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości
|
|