Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Docieranie i zakładanie pierścieni
|
Autor |
Wiadomość |
LukaszzT1
Komarzysta :F
Liczba postów: 2,082
Imię: Łukasz
Skąd: Lubzina (RRS)
Pojazd: Inny
|
RE: Docieranie i zakładanie pierścieni
(26-09-2013 22:33:53)BigSoft napisał(a): Za mało. 20ml na litr benzyny, to masz 100ml na 5 litrów, czyli stosunek 1:50. Tak to się leje, ale do Simsona Przy stosunku 1:30, na litr benzyny powinieneś lać dokładnie 33,3ml, co zaokrąglił bym do 35ml.
Ja od zawsze do rometa robie mieszanke 1;50 i do Cz tez taka robie,rometem jezdze 2 lata na takiej i nic mu nie jest,jak bym zrobił nawet 1;40 to strasznie kopci,czasem to nawet na 1;50 kopci,rozumiem ze jest mało oleju ale cylinder jest w bardzo dobrym stanie bo kolega w simsonie dawał mało oleju i go przygrzał.
Romet 50-T1 1980r(Sprzedany)
Romet 50-T1 1981r (Sprzedany)
Romet ogar 200 1988r(Sprzedany)
Cezet 175 487.0 1988r(Sprzedana)
Simson Sr50 1987r
Polonez Caro Plus 1.6 Gli 1997r
|
|
27-09-2013 08:01:06 |
|
|
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Docieranie i zakładanie pierścieni
Lejcie sobie i 1:100. Wasze motorowery, wasze silniki. Tylko potem nie płaczcie, że, a to wał do wymiany, a to tłok czy pierścienie albo tulejka w korbie lub sworzeń. Albo jakim cudem tulejka w korbowodzie się obróciła. Zróbcie tym silnikiem 20 tys na takich mieszankach i zobaczymy wtedy.
W jednej sytuacji mogę się zgodzić - stosując lepsze oleje do dwusuwa, można sobie pozwolić na nieznaczne zmniejszenie oleju w mieszance, oczywiście na własne ryzyko. Ja tak zrobiłem stosując pełny syntetyk wysokiej jakości - leję 1:40, ale 1:50 to już jest moim zdaniem zbyt mało, właśnie dlatego, że silniki Rometa mają tulejkę w główce korbowodu i to głównie ona jest najbardziej wrażliwa na zatarcie.
(27-09-2013 08:01:06)LukaszzT1 napisał(a): Ja od zawsze do rometa robie mieszanke 1;50 i do Cz tez taka robie,rometem jezdze 2 lata na takiej i nic mu nie jest,jak bym zrobił nawet 1;40 to strasznie kopci,czasem to nawet na 1;50 kopci,rozumiem ze jest mało oleju ale cylinder jest w bardzo dobrym stanie bo kolega w simsonie dawał mało oleju i go przygrzał.
Dwusuw ma w paliwie olej i zawsze go musi mieć. Dlatego kopcił, kopci i będzie zawsze kopcić bo jest silnikiem, który domyślnie spala olej razem z benzyną. Czterosuwowy silnik jak pociągnie olej z miski to co, nie kopci? Kopci bo spala olej! Owszem w zależności od silnika 2T ilość dymu jest różna, bo to zależy od mieszanki, regulacji, jego stanu technicznego jak i samej jego konstrukcji.
W ogóle co to za podejście. Bo kopci za bardzo to trzeba zmniejszyć ilość oleju w mieszance poniżej tej, którą przewidział producent? A może by tak zainteresować się - dlaczego dymi bardziej niż powinien? Błażej o tym wspominał wcześniej.
citroen-XM.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-09-2013 18:57:40 przez BigSoft.)
|
|
27-09-2013 18:57:19 |
|
|
MIREK.M2
Technik
Liczba postów: 896
Imię: Mirek
Skąd: RBR
Pojazd: Romet Pony
|
|
27-09-2013 19:12:44 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|