Ile jest warty simson s51 z 1987 r 3 biegowy z dokumentami zarejestrowany trzeba kupić klosz tylnej lampy i kierunkowskazy.Troche stał i trzeba tez ustawic zapłon,wyczyścić i wyregulować gaźnik..wymienić błotnik tylny ale daje drugi.Ile jest wart w takim stanie a ile jak go polakieruję,zrobię silnik i elektryke?
Zdjęć niestety nie mam bo stoi u kolegi a w nocy już mu sie nie chciało jechać i mi go pokazywać
Po po 7 latach i 20 benzyniakach kupiłem diesla
I NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE
BMW E32
CIVIC EJ9
Komar 2350 w trakcie kompletowania
Ogar 200 w całości do remontu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-09-2013 08:01:32 przez dlugiLBN.)
Zależy też od stanu technicznego no ale jak ma jakieś braki, kiepski lakier itd to myśle że 700-800zł. Zrobiony może być warty nawet 1500-1700, wszystko zależy od tego jak zrobisz.
Więc tak,simson stoi u mnie w garażu bo pojechaliśmy dzisiaj po niego
Koleszka chce się ze mną zamienić za moje derbi i daje mi tego simsona,drugi silnik 3 biegowy,koła,błotnik tył,lampe przód,licznik,kierownice,podnóżki,tylny błotnik,drugi tłumik,kolanko,kierunkowskazy przód,siedzenie,przednie zawieszenie,stelaż pod siedzenie bo to jest wygięte,tylną lampe,części do jawki kaczki i dużo jakiś innych gratów a i nawet moze całą jawe bo u niego u babki stoją dwa simsony,jawa 350,kaczka i coś jeszcze a babce nie potrzebne a on napalił się strasznie na krosa
Simson stał od zimy,wlałem trochę paliwa i zapalił.
ale że jestem ciekawy co w silniku,zdjąłem cylinder.Luz na tłoku w cylindrze na boki,gwint na kolanku zerwany,korbowód tłucze się jak cholera,na łożyskach na wale jest luz bo zdjąłem dekiel od magneta i koło magnesowe chodzi na boki,to samo z łożyskiem na zębatce zdawczej.Pytanie do znawców.Kopniak jest zaspawany na stałe.Czy żeby wymienić wałek kopniaka trzeba rozpoławiać silnik,bo w Mz nie trzeba było a to podobne.
Jak myślicie zamieniać się
Simson wygląda tak i brakujące części są oprócz gum osłony łańcucha i napędu licznika.
Po po 7 latach i 20 benzyniakach kupiłem diesla
I NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE
BMW E32
CIVIC EJ9
Komar 2350 w trakcie kompletowania
Ogar 200 w całości do remontu
Wałek to jak pisze Irek robota na 20 min. sama prościzna.
Tylko jak zdejmiesz kapę od sprzęgła i zobaczysz jak to wszystko wygląda to się czasem nie przeraź, bo jak ja pierwszy raz zobaczyłem tyle mechanizmów to nie wiedziałem czy to robić
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.