Polerka głowicy
|
Autor |
Wiadomość |
lada97
Romet Fan :D
Liczba postów: 607
Imię: Marcin
Skąd: Pieniężno
Pojazd: Inny Romet
|
Polerka głowicy
Przedstawię wam polerkę głowicy, a dokładniej miejsca gdzie następuje spalanie mieszanki.
Potrzebujesz:
papiery ścierne (zależnie od wielkości rys, ja miałem dość duże i jeszcze trochę zostało ale gorzej nie zrobiłem)
p360
p1000
p2000
p2500 (można ominąć bo praktycznie nic nie daje)
filc, ja nie mogłem dostać więc kupiłem wkładki do butów
wiertarka akumulatorowa ( może być i zwykła jak komu wygodnie)
pasta polerska (ja mam jakąś od polerowania zaworów)
no i głowica
1. Czyścimy papierami by była równa powierzchnia ale nie błyszcząca. Wiadomo zaczynamy od najgrubszej gradacji i idziemy do najdrobniejszej. (Polecam zrobić z wężyka jakiś podajnik wody by cały czas lekko leciała po głowicy i obmywała starty materiał.)
2. Nakładamy na głowicę trochę pasty polerskiej na wiertarkę zakładamy filc i polerujemy.
3. Co jakiś czas warto dodać trochę pasty i zmienić filc.
Mi po kilku minutach polerki wyszło takie coś:
Później skończę bo bateria w wiertarce padła.
Mam nadzieję że poradnik się przyda, miłego polerowania.
Dodam jeszcze to że jak ktoś ma duże rysy i chce ich się pozbyć to dobrze będzie lekko splanować głowicę. Bierzemy dwie szyby, papier ścierny p640 i klej. Przyklejami do jednej szyby papier i kładziemy na to drugą szybę którą przyciskamy czymś ciężkim. Po wyschnięciu polewamy wodą papier i czynimi dzieło
"Nie mam RWD bokiem jezdzic nie musze,
wole miec przed naped ale taki ktory ma dusze!"
Wszystkie będą moje sunie, gdy założę turbo w Unie
Jestę poetą.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-08-2013 15:08:14 przez lada97.)
|
|
31-08-2013 14:24:56 |
|
1 osoba postawiła piwo lada97 za ten post:1 osoba postawiła piwo lada97 za ten post.
belda1999@o2.pl (08-31-2013)
|
patrykkol997
LwG
Liczba postów: 961
Imię: Patryk
Skąd: Rybnik
Pojazd: Inny
|
|
31-08-2013 16:36:31 |
|
|
lada97
Romet Fan :D
Liczba postów: 607
Imię: Marcin
Skąd: Pieniężno
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Polerka głowicy
belda1999@o2.pl podczas skręcania złapałem filc w to mocowanie co wiertło wchodzi, potem położyłem następny kawałek filcu i na tym ten w wiertarce (by się nie ślizgało) i kręciłem...
stqc no wiem że są lepsze ale akurat taka w domu była to czemu nie? A głowica i tak jest ostro porysowana ma głębokie krechy i tak połowe usunąłem. Jak bd miał czas i chęci to kupie tą paste zetre błębsze rysy i wypoleruje na lustro po tym zrobie mały plan by nie tracić na tej startej powierzchni głowicy. Na pewno gorzej nie zrobiłem.
I jeszcze dziś jadę do szkoły do internatu jutro wolny dzień praktycznie to pochodzę i poszukam jakieś pasty do polerowania. Jak będzie dużo lepiej to wam pokażę efekt.
patrykkol997- dam ci taki przykład: Dla czego się matuje coś przed malowaniem? Po to by farba się lepiej trzymała a w tym przypadku chcemy odwrotnie by nagar się nie trzymał, na pewno się obkopci ale jak będzie grubsza warstwa to przy temperaturze odpadnie. Oczywiście jak będzie wszystko ok i nie będzie chlał oleju ze skrzyni i mieszankę będzie miał dobrą.
"Nie mam RWD bokiem jezdzic nie musze,
wole miec przed naped ale taki ktory ma dusze!"
Wszystkie będą moje sunie, gdy założę turbo w Unie
Jestę poetą.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-09-2013 16:38:47 przez lada97.)
|
|
01-09-2013 16:26:31 |
|
|
Wojtek3362
Mechanik
Liczba postów: 1,901
Imię: Wojciech
Skąd: Szwajcariq
Pojazd: Romet Chart
|
|
02-09-2013 18:35:04 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|