Kłejkowy Owad - Komar 2350
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Kłejkowy Owad - Komar 2350
Dzisiaj miałem okazję skorzystać z grzechotki z przedłużką i nasadkami, więc zabrałem się za mały przegląd Owada. Wszystko wskazuje na to, że facet nie kłamał. Wał nie ma żadnych luzów (no poza tymi na boki, ale to norma, wiadomo ![Wink Wink](images/smilies/wink.gif) ). Tłoka nie było, ale dostałem jakiś wraz z gratami do Komara, więc chciałem go spróbować chociaż przypasować. Okazało się że to tłok do chyba 55ccm, bo jest zdecydowanie za duży i nie wchodzi w żaden z 3 cylindrów od S38, które posiadam. Co do samego cylindra znajdującego się w Komarze... Jest równie styrany co te dwa, które dostałem "w gratisie". Na dodatek z kanału dolotowego od gaźnika, wygrzebałem resztki tawotu ![:F :F](images/zab.gif) Ogółem, cylek nadaje się do wymiany, ale na szczęście wał jest okej. Po wymianie cylka i tłoka, owadzik powinien zacząć brzęczeć
Oczywiście poza tym trzeba dokupić parę rzeczy. Zestaw naprawczy gaźnika (w moim nie ma przepustnicy, oraz iglicy), linki, oraz trochę kabli do podłączenia stacyjki i świateł. No ale powoli zaczynam kompletować maszynę, bo wczoraj wyrwałem bardzo ładne siedzenie, które dzisiaj wylądowało w Komarze. Zawsze jakiś krok do przodu
Komarek podczas prac:
Ale mam też kilka pytań. Otóż nie znam się kompletnie na S38, a muszę się dowiedzieć czy czegoś/czego brakuje...
Gaźnik:
Czy poza przepustnicą i iglicą musi być tu coś jeszcze? Co musi być w tym miejscu pod iglicą? Jakaś śrubka czy co?
Silnik:
Czy zapłon wygląda na kompletny? Rozumiem, że te dwa kable złączone razem, są od świateł, a ten drugi osobny jest od gaszenia? Czemu kabel gaszenia jest na końcu "zalutowany" ? Ma to jakiś cel?
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
17-08-2013 20:45:08 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
17-08-2013 22:40:27 |
|
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Kłejkowy Owad - Komar 2350
(17-08-2013 23:39:34)Błażej napisał(a): No właśnie, coś Ty Piotruś schematu nie widział ? ![;D ;D](images/smilies/biggrin.gif)
No Błażejku nie widziałem ![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif) Ja ten silniczek dopiero poznaje. Dzisiaj pierwszy raz zapłon widziałem. I moja mina wyglądała tak
W każdym razie chce teraz za wszelką cenę ten złom uruchomić do września. Oby tylko $$ starczyło, bo z tym cięężko stoje już, a praca się kończy
Cylek któryś poleci do szlifu (mam 3 sztuki z czego 2 to na pewno ZMD, a ten co jest założony to nie wiem, bo zapomniałem sprawdzić), tłok się kupi, do tego linki i skompletować gaźnik. Już powinno zagadać. A dalej to już będziemy z biegiem czasu działać...
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
18-08-2013 00:33:46 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
18-08-2013 00:38:42 |
|
|
Pompuś
Unregistered
|
RE: Kłejkowy Owad - Komar 2350
Kłejku ma komara
Tu mnie kompletnie zaskoczyłeś ![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
Powodzenia w Odpalaniu!
|
|
18-08-2013 16:13:22 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|