Małe podsumowanie dotychczasowych faz remontu:
1. Przygotowanie elementów metalowych.
2. Lakierowanie podkładem epoksydowym Novol.
3. Lakierowanie elementów "nadwozia" akrylem Valspar o kodzie L-614 z palety FSO "czerwień meksykańska".
4. Montaż ramy, a przy tym m. in.:
- wymiana większości śrub, nakrętek, itp. na nowe lub ich gruntowne oczyszczenie,
- montaż narzędziówki oraz błotnika tylnego jako czynność nr 1,
- rozbiórka lampy przedniej oraz stacyjki,
- wymiana ramki chromowanej lampy przedniej wraz z odbłyśnikiem,
- poprawienie poprzez lutowanie końcówek przewodów elektrycznych w instalacji,
- oczyszczenie z resztek poprzedniego lakieru przewodu, który zasila tylną lampę,
- dorobienie bolców do plastikowych misek sprężyn teleskopu + dopasowanie zawleczek,
- montaż nowych tulejek przedniego zawieszenia oraz oryginalnych gum na przedni teleskop,
- zamiana opon - przód na tył, a tył na przód + ich konserwacja,
- rozbiórka piast kół, czyszczenie, smarowanie i regulacja luzu,
- rozbiórka bębnów i smarowanie rozpieraków,
- wymiana szczęk hamulcowych na oryginalne w lepszym stanie,
- lakierowanie Cynk Spray'em dźwigni cięgien hamulców znajdujących się przy bębnach,
- oczyszczenie felg oraz bębnów odpowiednią chemią,
- montaż zregenerowanego pokrowca oraz gąbki na podstawę siodełka,
- naprawa gwintu korpusu manetki gazu,
- lakierowanie na szary kolor korpusów manetek,
- prostowanie pręta hamulca tylnego koła,
- oczyszczenie tylnych amortyzatorów i ich zamontowanie,
- malowanie nóżki hamulca tylnego na srebrno,
- wymiana miski łożyska rury sterowej,
- wymiana na nowe gum podnóżek kierowcy,
- dopasowanie gumy chroniącej ramę w miejscu mocowania zbiornika paliwa,
- założenie uszczelki na zgrzew zbiornika paliwa,
- delikatne polerowanie przełącznika świateł, kierownicy oraz rączek sprzęgła i hamulca przedniego,
- naklejenie na zbiornik naklejek Romet,
- naklejenie na ramę naklejki 50 M2.
To chyba tyle w skrócie i w miarę po kolei.
Teraz fotki prawie kompletnego "nadwozia":