Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #1
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2013 13:58:45 przez hohowski.)
28-07-2013 13:47:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
MIREK.M2 Offline
Technik
*


Liczba postów: 896
Imię: Mirek
Skąd: RBR
Pojazd: Romet Pony
Post: #2
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
gdzie zdjecie
dobra ju z jest

Big Grin Zapraszam http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=30568 Big Grin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2013 13:59:08 przez MIREK.M2.)
28-07-2013 13:58:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
barcelxxl Offline
Elektro-Mechanik z powołania
*


Liczba postów: 837
Imię: Bartek
Skąd: Imbramowice
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Nic nie rozumiem z tego wątku. Wytłumacz.

28-07-2013 13:59:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
MIREK.M2 Offline
Technik
*


Liczba postów: 896
Imię: Mirek
Skąd: RBR
Pojazd: Romet Pony
Post: #4
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Jesteś z podkarpackiego

Big Grin Zapraszam http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=30568 Big Grin
28-07-2013 14:00:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #5
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(28-07-2013 13:47:16)hohowski napisał(a):  Próbuję założyć post o moim charcie. Na początek zdjęcia:
1) Zatarty tłok ZT Tuning:
http://imageshack.us/photo/my-images/42/i37e.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/560/gy52.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/560/gy52.jpg/
2) Obecny tłok:
http://imageshack.us/photo/my-images/571/q2jo.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/138/ve9b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/19/djpy.jpg/
3) ZApłon Motoplat z magnetem 12V 130 Wat
http://imageshack.us/photo/my-images/841/6gtw.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/7/jcu1.jpg/


Zacząłem pisać wątek i chciałem go podejrzeć czy wszystko jest ok a potem brakła miczasu na jego edycję. Postaram się tutaj dołączyć pozostałe zdjęcia:
1) ciąg dalszy zapłonu:
http://imageshack.us/photo/my-images/6/mb8b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/7/jcu1.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/841/6gtw.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/829/6hsi.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/580/tqyv.jpg/
2) obecny już trzeci tłok, ZT Tuning Racing z jednym pierścieniem:
http://imageshack.us/photo/my-images/19/djpy.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/196/5bcd.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/138/ve9b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/571/q2jo.jpg/
3) Obecny cylinder:
http://imageshack.us/photo/my-images/9/tezw.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/209/jutl.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/401/6o6v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/29/5npo.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/690/8a4a.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/708/04l7.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/27/urdi.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/41/gcne.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/96/hzmt.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/585/s9fm.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/849/vxb3.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/153/soue.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/832/unuy.jpg/
4) Od tego powinienem zacząć - to mój chart w obecnym kształcie:
http://imageshack.us/photo/my-images/197/qbno.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/827/tijs.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/89/f1ug.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/534/eao6.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/7/04nn.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/707/opz9.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/822/uqfi.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/585/kjmx.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/821/o4oo.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/208/ctzz.jpg/
5) A to silnik tego charta z bezpośrednim napełnieniem:
http://imageshack.us/photo/my-images/585/s93m.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/12/9y3z.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/189/s5gu.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/32/tdj9.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/209/6lqz.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/541/1zk3.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/841/gnd9.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/196/7bnb.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/17/bzj1.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/21/3cmp.jpg/
Oj namęczyłem się z tymi zdjęciami ale chyba udało się. Teraz kilka zdań opisu:
Zmiany w charcie:
- wał z korbowodem derbi senda racing (łożysko igiełkowe u góry)
- gaźnik Dellorto PHBG 21 BS
- sprzęgło czterotarczowe
- tłumik Reso sport z przeróbkami
- zapłon Motoplat 12V 130 Watt, światła z akumulatora 12V 60/55 Watt, ładowanie przez regulator Motoplat
- cylinder simson 70 ccm 10 kanałów
- tłok ZT Tuning Racing
I jeszcze trochę innych spraw ale już zmęczyłem się pisaniem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2013 14:38:32 przez hohowski.)
28-07-2013 14:06:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
BigSoft Niedostępny
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
Post: #6
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Takie długie tematy polecam sobie napisać najpierw np w Wordzie, albo klikać "zapisz szkic" bo chyba jest tu taka funkcja.

Odnośnie Charta, to wygląda to super i bardzo jestem ciekaw jak to teraz jeździ (szkoda, że niektóre zdjęcia, zwłaszcza z pkt 5 są takie małe, no chyba, że u mnie się tak wyświetlają).

Można liczyć na jakiś materiał wideo z pracy silnika i jazdy?

citroen-XM.pl
28-07-2013 15:08:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Wojtek3362 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,901
Imię: Wojciech
Skąd: Szwajcariq
Pojazd: Romet Chart
Post: #7
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień

Moje pojazdy - Wojtek3362

Pozdrawiam Smile
28-07-2013 15:21:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 3 użytkowników postawiło piwo Wojtek3362 za ten post.
theogarowiec Offline
rider ogar
*


Liczba postów: 1,010
Imię: Szymon
Skąd: Słupca
Pojazd: Romet Pony
Post: #8
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Projekt muszę przyznać, że ciekawy.. również czekam na film z pracy silnika Wink

gg.44815430

Simson S51 B1-4

http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=22446
28-07-2013 15:35:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #9
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(28-07-2013 15:08:52)BigSoft napisał(a):  Takie długie tematy polecam sobie napisać najpierw np w Wordzie, albo klikać "zapisz szkic" bo chyba jest tu taka funkcja.

Odnośnie Charta, to wygląda to super i bardzo jestem ciekaw jak to teraz jeździ (szkoda, że niektóre zdjęcia, zwłaszcza z pkt 5 są takie małe, no chyba, że u mnie się tak wyświetlają).

Można liczyć na jakiś materiał wideo z pracy silnika i jazdy?

Obecnie go docieram, ale na poprzednim cylindrze i poprzednich dwóch tłokach osiągał 110 km/h i potworną moc. Nowe sprzęgło trzytarczowe na oryginalnych częściach ZMD nie wytrzymywało zarówno zmiany biegów jak i przyspieszenia na trzecim biegu. Z tego powodu dołożyłem do sprzęgła czwartę tarczę. Ponieważ poprzednie tłoki zatarłem bardzo szybko teraz staram się pojeździć nim delikatnie przez jakieś 500 km zanim go przetestuję. Na przyszły rok zamierzam wykonać kolejny silnik jeszcze bardziej zmieniony. Kupiłem już cylinder od Minarelli RV4 firmy Malossi chłodzony wodą. Niestety nie ma on zasilania bezpośredniego i z tego powodu wykonam kolejny silnik. Założę też do niego skrzynię 4 biegową jak uda mi się znaleść kogoś kto wykona do niej podzespoły w rozsądnej cenie. Mam gotowy projekt czwartego biegu ale wyceniałem wykonanie tego pomysłu w dwóch filrmach i np. sam wałek pośredni kosztuje 800 zł a jedna zębatka to koszt około 400 zł. Założę też do niego spawany tłumik a nie seryjny.
(28-07-2013 15:21:56)Wojtek3362 napisał(a):  http://imageshack.us/photo/my-images/9/tezw.jpg/
Malujesz paznokcie? Big Grin

Co do zdjęcia z paznokciem to oczywiste, że to nie mój paznokieć. Na tym foru podziwiaj technikę a nie paznokcie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2013 15:53:40 przez hohowski.)
28-07-2013 15:42:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kamil_s Offline
Zarejestrowany


Liczba postów: 0
Imię: Kamil
Skąd: Tarnów
Pojazd: Inny
Post: #10
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Powodzenia, ja też się z tym sporo męczyłem zanim to zrobiłem Smile
28-07-2013 16:15:57
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #11
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Jak zrobiłeś to pokaż jekieś fotki. Od czego włożyłeś cylinder. Minarelli ma skok 42 mm znaszjaki cylinder chłodzony cieczą o skoku 44mm i rozstawie szpilek 50 mm?
28-07-2013 16:21:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Wojtek3362 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,901
Imię: Wojciech
Skąd: Szwajcariq
Pojazd: Romet Chart
Post: #12
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(28-07-2013 15:42:51)hohowski napisał(a):  Mam gotowy projekt czwartego biegu ale wyceniałem wykonanie tego pomysłu w dwóch filrmach i np. sam wałek pośredni kosztuje 800 zł a jedna zębatka to koszt około 400 zł. Założę też do niego spawany tłumik a nie seryjny.

Nie rozumiem, wydajesz takie pieniądze na zwykłego charta, który pewnie rozleci się przy takiej mocy jak ty opowiadasz, a za te pieniądze kupił byś coś dużo bardziej lepszego i mocniejszego. Ale twoje pieniądze, twój czas i twój chart. Kombinuj dalej.

P.S. Tak, tak, wiem... Jestę Hejterę

Moje pojazdy - Wojtek3362

Pozdrawiam Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2013 16:29:22 przez Wojtek3362.)
28-07-2013 16:27:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #13
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
no ładny motorower przeróbki silnika z rozmachem zrobione i ładne masz te "zegary" na kierownicy i dobry to jest patent z tym bezpośrednim napełnianiem ? a na jakim oleju do mieszanki jeździsz przy takich przeróbkach
28-07-2013 16:30:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #14
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(28-07-2013 16:27:54)Wojtek3362 napisał(a):  
(28-07-2013 15:42:51)hohowski napisał(a):  Mam gotowy projekt czwartego biegu ale wyceniałem wykonanie tego pomysłu w dwóch filrmach i np. sam wałek pośredni kosztuje 800 zł a jedna zębatka to koszt około 400 zł. Założę też do niego spawany tłumik a nie seryjny.

Nie rozumiem, wydajesz takie pieniądze na zwykłego charta, który pewnie rozleci się przy takiej mocy jak ty opowiadasz, a za te pieniądze kupił byś coś dużo bardziej lepszego i mocniejszego. Ale twoje pieniądze, twój czas i twój chart. Kombinuj dalej.

P.S. Tak, tak, wiem... Jestę Hejterę

Ten chart nie rozleci się. Problemem teraz jest tylko chłodzenie, które poprawie. Czemu zakładasz, że ten silnik ma rozpaść się? Jeś crosy chodzą w takim wykonaniu to czemu chart nie może? Co do oleju to jeżdżę na castrolu syntetyku.
(28-07-2013 16:30:07)Marwerick napisał(a):  no ładny motorower przeróbki silnika z rozmachem zrobione i ładne masz te "zegary" na kierownicy i dobry to jest patent z tym bezpośrednim napełnianiem ? a na jakim oleju do mieszanki jeździsz przy takich przeróbkach

Bezpośrednie napełnienie to droga do osiągnięcia wysokich obrotów i wysokiej co za tym idzie mocy. Moim zdaniem dzięki temu osiągnąłem tak wysoką moc i obroty choć niektórzy mi nie dowierzają.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2013 17:12:02 przez hohowski.)
28-07-2013 17:07:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #15
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
a to te bezpośrednie napełnianie jest lepsze jak takie tradycyjne że mieszanka przez cylinder do wału idzie
28-07-2013 17:14:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: xenox
Dzisiaj 20:28:43
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 38
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 236
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 18:17:45
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 442
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 371
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 87
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 340
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 489
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 67
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19217
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 89
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 240
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 823
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 152
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 258

Reklama