Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Zawieszenie przód - Komar 3
|
Autor |
Wiadomość |
komarinho
długodystansowiec
Liczba postów: 552
Imię: Paweł
Skąd: Sanok/Kraków
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Zawieszenie przód - Komar 3
musisz wszystko rozebrać. Wykręcasz śruby trzymające "widełki", podnosisz sobie sprężynę do góry, i wyciągasz ten element który osadza się na osi koła. Ja na to mówię widełki. Robisz tak z dwóch stron. Musisz wszystko dokładnie wyczyścić i przedmuchać. Musisz zajrzeć do smarowniczek, które są przy mocowaniach samych wahaczy i jeśli są nie drożne to to zmienić, a potem wszystko elegancko nasmarować. Na tym polega regeneracja samego zawieszenia. Ale problem latania samego koła na boki to może być też luz na ośce, dlatego koło najlepiej zdemontować i sprawdzić czy ośka prosta, czy kulek nie brakuje, czy poskładane bez luzów na ośce. A z wahaczami zrobisz tak jak Ci mówię, i wszystko naprawdę dobrze zregenerujesz to powinno być ok. Same sprężyny najlepiej też wyczyścić i przetrzeć szmatką nasączoną olejem, ale nie wolno raczej lać oleju po niczym tam bo nie będzie to przynosiło efektu, wszystko będzie brudne od oleju itp. Tak jak mówię. Czyścisz wszystko, smarujesz przecierając wszystko nasączoną w oleju szmatką, udrażniasz kanaliki smarowniczek, skręcasz ładnie na śrubach i powinno latać.
TUTAJ MASZ SCHEMAT. Wszystkie elementy należy oczyścić i nasmarować.
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http:...A&dur=4818
Jeśli pomogłem, kliknij "pomógł"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-07-2013 14:53:24 przez komarinho.)
|
|
12-07-2013 14:50:45 |
|
1 osoba postawiła piwo komarinho za ten post:1 osoba postawiła piwo komarinho za ten post.
Motorowerzystka (04-12-2014)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|