Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
Autor Wiadomość
janusz94 Niedostępny
Rezonator
*


Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
Post: #31
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
Jeśli ta skrzynia 4b w charcie dojdzie do skutku to będzie mega i czekam niecierpliwie na ową skrzynkeBig Grin
A co do membrany do skrzyni korbowej a takiej montowanej do cyla to niestety nie zgodze sie z tobą że silnik z wydechowym na 26m od gmp(potocznie zwany strojonym na 9,5k) wykręci w simku z membraną do cyla tylko 9,5k bo wykręci on dużo więcej i jak zapłon nie odetnie to spokojnie dobije do 12-13k i u cb jest tak samo tylko że masz membrane do komory ale kąty otwarcia okien takie same jak w przypadku sima i jedyne co tym zyskujemy to skraca się nam dolot i mamy lepszą opcje zasilenie bosstportów ale w przypadku twojego cyla który jest wykonany jako 70/6/3M z membraną do cyla to i tak masz okno ssące które wtedy jest nam zupełnie niepotrzebne, a przezto owe bosstporty są gorzej zasilone bo powierzchnia zostaje drastycznie zwiekszona i nastepują zawirowywania.
Ale jeśli ten silnik rzeczywiście dysponuje taka moca jak mówisz to spokojnie powinien uciągnać nadbieg...a policzyłeś jakie będzie przełożenie 4b bo jeśli masz zamiar wykorzystac tryby od 2-ki to podejrzewam że wyjdzie to delikatnie zbyt duże przełożenie i będzie konieczność redukowania żebatkami zdawczymi albo jak pisałeś koszem z motorydwanuWink
Załuż najlepiej temat o swoim charcie to nie będziemy pisali o twoim charcie w temacie Romet Drivera tylko w twoim, bo takto opisywać 2 charty w jednym to troche nie zbyt fajnie bo wkońcu nie będzie wiadomo co jest co i dużo faktów odnośnie charcin poprostu sie wymieszaWink
Pozdro i czekam na postępy zarówno nad projektem Romet Driwer'a jak i HohowskiegoBig Grin
23-06-2013 14:27:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
kw112 Offline
Chart passione mea, et vita mea
*


Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
Post: #32
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
(22-06-2013 15:49:07)hohowski napisał(a):  Na normalne pytanie postaram się normalnie odpowiedzieć. Na obecnym etapie mam skompletowane dwie skrzynie biegów, bo do tych prac będą mi potrzebne dwie skrzynie. Mam wszystko pomierzone i teoretycznie mam już gotową koncepcję na czwarty bieg. W ostatnim tygodniu znalazłem też firmę która chce zrobić to według moich koncepcji ale czekam jeszcze na ich wycenę prac. Krótko postaram się opisać co mam zamiar zrobić. Czwarty bieg będzie kolejnym szybszym biegiem od obecnej trójki. Tak jak pisałem ja mam ogromną moc z tego silnika więc nie ineresuje mnie zmiana przełożeń między jedynką a trójką a zależy mi na dodatkowym biegu aby zwiększyć prędkość. Te pierdoły jakie wypisują wszyscy odnoście wyższości skrzyń czterobiegowych nad skrzynią charta mają uzasadnienie jak silnik ma potężną dziurę przed reso i brakuje mu mocy u dołu, u mnie to nie występuje więc walczę o szybszy bieg. Więc obecnie w charcie jest jeden komplet zębatek pływających po wałkach a muszą być takie dwa. Czwarty bieg będzie odwróceniem dwójki czyli zamierzam zamienić zębatki na wałkach. Trzemba również dodać kolejny wodzik i całkowicie przerobić obecny wybierak. Aby wszystkie zębatki zmieściły się na obecnych wałkach muszę je poprzerabiać i chodzi tu o ich szerokość, trzeba je stoczyć aby były cieńsze, jeden z wałków czyli ten pośredni też muszę zrobić całkowicie nowy tak aby frez załączający dwójkę i czwórkę znalazł się dokładnie w połowie bieżni po której przesuwają się zębatki i był szerszy. Obeznie są takie frezy dwa i oba mają po 5 mm a nowy ma być jeden o szerokości 9 mm. Trzeba niestety jeszcze podłubać w karterach bo taka duża zębatka od czwórki nie wejdzie na wałek pośredni ale po wybraniu jednej ze śrub skręcających skrzynię korbową wszystko wejdzie. Jeśli okaże się, że przełożenie czwartego biegu będzie za duże to w odwodzie zostaje mi jeszcze kosz sprzęgłowy od motorydwanu jaki posiadam czyli wszystko zwolnię o kilkanaćie kilometrów aby zyskać moc. Mam drugi silnik jaki konstruował mój brat z Januszem który pisze powyżej i sprawdziłem już jego możliwości na 50 - tce. To pokrótce tyle, nie wiem czy jasno wyraziłem się ale mogę opisać jeszcze dodatkowe detale dla zainteresowanych.

Jak uda się tobie zrobić tą skrzynie i ona będzie działać to mam nadzieję, że zaczniesz robić może na zamówienie?

20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
23-06-2013 14:50:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Romet drajwerV2 Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 242
Imię: michau
Skąd: z domu
Pojazd: Romet Chart
Post: #33
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
Widzę ostre przerabianie chartów robi się w modzie Big Grin
Mógłbyś coś więcej powiedzieć o tym jak przerobiłeś sprzęgło na 4 tarczowe?
Co do tej skrzyni to jakoś sobie tego nie mogę wyobrazić (syndrom dnia wczorajszego)
Masz może jakieś wstępne rysunki szkice czy coś? Uważał bym na wytrzymałość oryginalnego trybu trzeciego biegu. U mnie przy cylindrze 70 potrafiło wyrwać dość spory jego kawałek więc obawiam się że po stoczeniu przy mocniejszym secie może nie wytrzymać. Mimo wszystko życzę powodzenia. Załóż temat o swoim charcie i tam na bieżąco opisuj postępy bo jeśli cena wykonania takiej skrzyni 4 będzie do przetrzymania to się na nią pisze.
Osobiście myślałem nad przeszczepem z yamahy dt 80 lc2 ale niestety nadmiar pracy i brak czasu spowodowały że nie miałem nawet czasu tego pomierzyć i tak o to mój plan zakończył się fiaskiem.

Z aktualności cylinder pospawany w połowie kartery się czyszczą, leci do mnie pompa wody z yamahy aerox. Ponieważ trochę czas mnie goni chwilowo odpuszczę sobie wyważanie wału i korbę od sendy. W silniku wyląduje org wał z nową korbą od kosiarki 70. Czop będzie przyspawany do przeciwwag więc mam nadzieje że uda mi się dojechać na hamownię
23-06-2013 15:25:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Simon Offline
Ogarnięty Chartcore


Liczba postów: 1,454
Imię: Szymon
Skąd: Ożarów
Pojazd: Romet Chart
Post: #34
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
Cytat:Jak uda się tobie zrobić tą skrzynie i ona będzie działać to mam nadzieję, że zaczniesz robić może na zamówienie?

Jeżeli uda mu się to zrobić to koszt przerobienia silnika, będzie kosztował tyle co chart Wink



Mój Romet Chart 70ccm
"Śpieszmy się kochać Motóry polskiej produkcji - Tak szybko odchodzą"
23-06-2013 15:26:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
lada97 Offline
Romet Fan :D
*


Liczba postów: 607
Imię: Marcin
Skąd: Pieniężno
Pojazd: Inny Romet
Post: #35
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
Simon ale będzie duma i zachwyt znających się co daje fajne uczucie Big Grin

"Nie mam RWD bokiem jezdzic nie musze,
wole miec przed naped ale taki ktory ma dusze!"
Wszystkie będą moje sunie, gdy założę turbo w Unie :F
Jestę poetą.
23-06-2013 23:31:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kw112 Offline
Chart passione mea, et vita mea
*


Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
Post: #36
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
(23-06-2013 15:26:52)Simon napisał(a):  
Cytat:Jak uda się tobie zrobić tą skrzynie i ona będzie działać to mam nadzieję, że zaczniesz robić może na zamówienie?

Jeżeli uda mu się to zrobić to koszt przerobienia silnika, będzie kosztował tyle co chart Wink

Ja wiem? Powinno kosztować tyle co piątka do simsona.

20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
24-06-2013 07:39:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Patryk82 Offline
Jak sie chce sie, to sie da sie.


Liczba postów: 246
Imię: Patryk
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Chart
Post: #37
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
Uwazasz, ze to będzie kosztowało tyle co dość prosta w budowie, robiona masowo skrzynia do simsona 5b? To będzie duzo większy koszt niz te 500-600zł.

Łan cyl, tu stroke :F
24-06-2013 17:16:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Patryk82 za ten post.
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #38
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
Panowie w ciągu dwóch tygodni założę post o silniku jaki wykonałem i o tym co zamierzam zrobić a jest tego jeszcze wiele. Troszkę brakuje mi czasu ale postaram się to zrobić. Kilka osób prosiło mmnie o zdjęcia które im wysłałem, ale to zabiera jeszcze więcej czasu niż raz poświęcić się i wrzucić to wszystko w jeden post.
Co do sprzęgła, ktoś pytał jak to zrobiłem, zwyczajnie oba elementy docisku (dolny i górny) stoczyłem tak aby weszła czwarta tarcza, niestety ponieważ płutna nie jest za wiele, dwie tarcze weszły oryginalne a dwie korkowe podróbki, one są cieńsze. Dodatkowo trzeba było podfrezować wcięcia w koszu te o które zachaczają wypusty tarcz i po wszystkim sprzęgło wyszło super mocne.
Co do tego Janusz czy zgadzasz się czy nie z wyższością bezpośredniego napełnienia nad innymi rozwiązaniami, nie będę już na ten temat dyskutował, jeśli nie jest to lepsze rozwiązanie i nie wiele twoim zdaniem daje to odpowiedz mi prosze czemu najnowsze i najmocniejsze silniki 2T są robione w takim wykonaniu jeśli to nic nie zmienia?
Co do moich najbliższych planów, w chwili obecnej czekam na tłoka ZT Tuning z jednym pierścieniem, jest już w Polsce, jutro będzie u mnie. Cylinder zrobiony mam drugi jeszcze mocniejszy od tego pierwszego. Posłuchałem fachowców od simsonów, podniosłem w starym cylindrze okno wydechowe na 24 mm bo miało być tak pięknie i cylinder wywaliłem na śmieci. Stworzyła sie tak wielka dziura przed reso, że cała przyjemność z jazdy znikła a obroty jakoś dziwnie nie wzrosły, może góra o 500 obr/min - obrotomierz u mnie opiera się o opórkę na 12 tyś. i dalej nie wskazuje. Więcej tych fachowców od simsonów tuningowych nie będę słuchał bo połowa z tych teorii nie sprawdza się przy bezpośrednim napełnieniu, a te testy kosztowały mnie dodatkowe 400 zł. Mogłem za to zrobić większość elementów do skrzyni. Co do tego tuningu to wszyscy mają swoje teorie ale jakoś nikt do tej pory nie napisał najważniejszego a mianowicie, że przy tej mocy jaką osiągnąłem chłodzenie powietrzem jest do kitu, zatarłem już parokrotnie dwa tłoki i ten który obecnie idzie też z pewnością długo nie pochodzi, ale założe go. Ci fachowcy od simsonów piszą, że robili już takie rzeczy że cho, cho ale nikt jakoś o tych problemach nie pisze za wiele. Dlatego też przestrzegam wszystkich przed zbyt mocnym podnoszeniem okna wydechowego bez chłodzenia cieczą: silnik osiąga bardzo szybko ogromną temperaturę, której pióra cylindra nie odprowadzają, a dodatkowo powstanie ogromna dziura odbierająca całą atrakcje z jazdy oraz nie wytrzyma tego nawet najlepszy tłok nie wspominając o wale który przy pośrednim napełnieniu nie ma szans na dłuższe życie.
Dalej idąc chcę w zimie złożyć właśnie silnik z chłodzeniem cieczą. Kupiłem cylinder od minarelli rv4 firmy malossi (on też przyjdzie w środę najpóźniej, dla zainteresowanych to znowu koszt 125 Euro, ale mnie to nie zatrzymuje jak na razie) i zamierzam sprawdzić go bez napełnienia bezpośredniego, a jak będzie potrzeba (a myślę, że będzie) to przerobię go pod napełnienie bezpośrednie. Kolejny raz chcę sprawdzić a raczej udowodnic sobie, że fachowcy od simsonów piszą bzdury. Moja teoria jest taka w simsonie jest nie do zrobienia poprawne napełnienie bezposrednie (nie pozwala na to budowa karterów, a jak już ktoś zacznie je przespawywać to ich trwałość jest nędzna) i z tego powodu wszyscy tak mocno negują to rozwiązanie, choć jest ono w tej chwili powszechnie stosowane i dawno wyparło inne rozwiązania, którymi fani simsonów zachwycają się. Sam w młodości jeździłem simsonami i ETZ i mam dla nich wielki szacunek, ale nikt mi nie wciśnie, że coś co jest czarne ma być białe. Silniki te mają swoje zalety ale i ogromne ograniczenia jakimi są budowa karterów i słaba skrzynia biegów. Można w nią wcisnąć nawet 6 biegów ale zastanowił się ktoś jaką wtedy mają szerokość zębatki? Ktoś pisał, że w charcie wyrwało mu zębatke od trzeciego biegu i sygeruje, że ta skrzynia jest za słaba, odsyłamdo studiowania silników AM4 czy minarelli - one mają identyczne rozwiązania jak chart a nie jak simson, w którym nie wytzrymują kulki załączające biegi. Oj rozpisałem się za bardzo. Tak jak obiecałem założe nowy post i załącze zdjęcia, filmu nie załącze bo kolejny raz muszę docierać silnik i tym razem chcę przejechać co najmnie 1000 km zanim mu docisnę. Już widzę co by napisali fani simsona na widok zatarcia charta. Kończąc, zadam pytanie wiecie czemu simsony doczekały się tylu tuningów? Bo Niemcy zawsze chwalą to co jest ich i poprawiają swoje produkty bez końca a my nawet jeśli mamy coś lepszego to zawsze znajdą sie tylko tacy co potrafią jedynie krytykować zamiast poświęcić ten czas na pracę twórczą. ZAstanowiliście się ile kosztowała pierwsza skrzynia do silsona 5 lub 6 biegowa? Tyle co moja do charta, oni jakoś te koszty znieśli a nie pisali, że nie da się lub za drogo, każde chobby kosztuje.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2013 00:32:11 przez hohowski.)
09-07-2013 00:30:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 3 użytkowników postawiło piwo hohowski za ten post.
Patryk82 Offline
Jak sie chce sie, to sie da sie.


Liczba postów: 246
Imię: Patryk
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Chart
Post: #39
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
Drugą sprawą, dlaczego simson jest bardziej podatny na tuning, jest jego rozpowszechnienie na rynku oraz to, ze obecnie z części mza mozna sobie złozyć nówkę, a do charta tego nie ma, jeśli ktoś kupuje ten średnio 25 letni motorower i chce tuningować, to wybiera raczej simsona, bo wsadza 500zł na gotowego cyla, wydech, kupuje gaźnik, włozy de albo lfk jak mu pokazali na forum i się cieszy, dlatego rasowanie 027 jest ciekawsze, ale dla fanatyków, którzy to lubią i się tego nie boją, bo jednak trzeba mieć coś w głowie. Ja mam do Ciebie jedno pytanie, ile kosztowało Cię wywazenie tego wału i czy ten korbowód równiez musiał zostać oszlifowany z zewnątrz stopy, bo przy tym tanim z allegro jest to konieczne Smile Pozdro

Łan cyl, tu stroke :F
09-07-2013 15:47:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #40
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
(09-07-2013 15:47:00)Patryk82 napisał(a):  Drugą sprawą, dlaczego simson jest bardziej podatny na tuning, jest jego rozpowszechnienie na rynku oraz to, ze obecnie z części mza mozna sobie złozyć nówkę, a do charta tego nie ma, jeśli ktoś kupuje ten średnio 25 letni motorower i chce tuningować, to wybiera raczej simsona, bo wsadza 500zł na gotowego cyla, wydech, kupuje gaźnik, włozy de albo lfk jak mu pokazali na forum i się cieszy, dlatego rasowanie 027 jest ciekawsze, ale dla fanatyków, którzy to lubią i się tego nie boją, bo jednak trzeba mieć coś w głowie. Ja mam do Ciebie jedno pytanie, ile kosztowało Cię wywazenie tego wału i czy ten korbowód równiez musiał zostać oszlifowany z zewnątrz stopy, bo przy tym tanim z allegro jest to konieczne Smile Pozdro

Zrobiłem tak dwa wały oba w firmie Dziak Auto szlif koło Lublina (miejscowość Męgiew), gorąco ich polecam. Jeden nie wyważałem a drugi wyważyli mi wraz z magnetem pod tłoka MZA 70 ccm, pierwszy kosztował 100 zł a drugi 300 zł oczywiście plus koszty korbowodów. Do pierwszego kupiłem zwykły korbowód a do drugiego w wersji Racing oba firmy Jasil. Kupowałem je w Poznaniu w firmie Mieloch. Dodam jedynie, że nie widzę róznicy w pracy jednego czy drugiego. Na przyszłość gdybym robił to jeszcze raz nie wyważał bym ich. Co do szlifowania główki dolnej korbowodu to oba były szlifowane ponieważ nie wchodziły w kartery, ale oryginał ZMD też jest jak nie mylę się podszlifowany.
Co do tuningu i popularności simsonów to nie bardzo zgadzam się, simsony były tuningowane jeszcze kiedy były normalnie produkowane (chociaż zgadzam się nieporównywalnie zawsze były bardziej popularne niż nasze wynalazki), a dla mnie tuning nie polega na poskładaniu czegoś wykonanego przez kogoś do tego silnika a na wykonaniu czegoś oryginalnego czego nikt inny jeszcze nie zrobił, i nie robię tego aby to sprzedawać a cieszyć sie z własnej pracy jaką wykonałem. Nie jest sztuką poskładać silnik z glinianych części robionych przez MZA w dużej mierze w Polsce i Chinach, sztuką jest dopasować coś nowego i ulepszenie innych elementów, jeśli to jeszcze działa jak najnowsze krosowe silniki to zadowolenie jest pełne.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2013 20:41:39 przez hohowski.)
09-07-2013 20:31:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo hohowski za ten post.
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #41
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
niesamowite to wg ciebie częsci mza są gliniane to ciekawe i nie pierwszy raz czytam to że ktoś jedzie części mza i ponoć najlepsze to są czesci ddr
10-07-2013 00:35:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
budzikjacek136 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 128
Imię: Jacek
Skąd: Zbąszynek [FSW]
Pojazd: Inny
Post: #42
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
najlepsze ddry, mza to najlepsze co mozesz dzisiaj normalne kupic do simy, ale nie znaczy ze najlepsze ze wszystkich Wink chociażby takie 70/4/3 w m541, wystrojone na powiedzmy 9.5k.. bez odpowiednich zapraw, tłoki mza padają baaardzo szybko. dlatego ludzie do mocniejszych setów, powiedzmy jakieś 77/6/3/2 10k albo no 85/x/x/x 11k [taki przyklad] dopasowują i wsadzają wytrzymalsze tłoki meteora, lub nawet wossnera albo asso. tak samo ze sprzęgłem, przy mocniejszym docisku, popychacze sprzęgła lubią się wyginac itd, a popychacze ddr wytrzymują najwięcej.. [choc tez zdarza sie ze zostana zmielone :F ]

tuned Ogar 200 >> stanced Corsa B >> classic Mercedes Benz
10-07-2013 00:47:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #43
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
a to dopiero jednak czegoś się ciekawego można dowiedzieć
10-07-2013 00:52:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #44
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
Części z dzisiejszego MZA nie mają nic wspólnego z oryginałami z lat ubiegłych. Niestety o części oryginalne coraz trudniej. Tłoki MZA to nieporozumienie, choć nie testowałem jeszcze tego z jednym pierścieniem, mam go i wygląda przyzwoicie, poczytaj sobie na Niemieckich stronach jeśli możesz na temat MZA. Przewija się tam wiele nieprzyjemnych opisów odnośnie między innymi produkcji w Polsce.
10-07-2013 11:17:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
budzikjacek136 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 128
Imię: Jacek
Skąd: Zbąszynek [FSW]
Pojazd: Inny
Post: #45
RE: Romet Chart 85/5/1M + LC Pierwszy taki
ja na twoim miejscu wykonałbym prostą owalizajcę tłoka papierami ściernymi Wink robiłem to ja po remoncie ale tez znajomy co ma własnie simsona 70/4/3. tłok w jego przypadku jest dwupierścieniowy, ale poskładany na jednym pierścieniu no i do tego owalizacja robiona papierami 180 (aby narobic rys), 400 (aby jakoś to lekko wygładzic), następnie 800 i 1200 (taka lekka polerka). na dzień dzisiejszy natrzaskał już ponad 700km, ani razu tłoka nie złapało, a przykacic to on lubi Big Grin

tuned Ogar 200 >> stanced Corsa B >> classic Mercedes Benz
10-07-2013 12:12:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 22:12:59
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 74
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 456
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 242
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 376
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 91
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 346
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 491
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 70
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19221
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 90
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 243
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 825
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 79
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 153
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 273

Reklama