Romet Chart 210 by MrF4k
|
Autor |
Wiadomość |
sebon30
Rometowiec z krwi i kości
Liczba postów: 826
Imię: Sebastian
Skąd: Krzywcza
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Romet Chart 210 by MrF4k
heh, pytam się. Bo niektórzy proponują jazdę na wyższych obrotach, bardziej agresywną .
Karol Zrobi tak tego charta, że będzie 100 razy lepszy, wygodniejszy w eksploatacji niż oryginalne
PS a jakie plany jeszcze masz?
100 post- 14.12.2012 godz 21:55:17
500 post- 3.08.2013 godz 16:23:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2013 13:33:23 przez sebon30.)
|
|
12-06-2013 13:30:13 |
|
|
MrF4k
Daaaawwccaa
Liczba postów: 5,136
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 210 by MrF4k
Planów mam sporo ale napewno wykonam to
-Nowa opona przednia 17-2,5
-Nowe dętki
-Pochromowanie bagażnika
Możliwe ze zrobie jeszcze
-nowe obręcze i szprychy lub poszukam alumeliniowych kół
-cylek 50/4/3 ewentualnie 70cc
-spawak lub tłumik typu enduro
-kierownica z poprzeczką w chromie lub czarny mat
-instalacja 12v
-jeszcze kilka sakw na bak itd(bo niedługo planowana podróż gdzieś )
-hamulec tarczowy na przodzie
i chyba tyle Zobaczymy napewno coś do głowy wpadnie zrobie narazie najpotrzebniejsze rzeczy typu opony czy dętki a nad resztą pomyśle. Nie wiem czy jest sens pakować tyle pieniedzy w Charta
Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski
(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a): Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
|
|
12-06-2013 16:59:44 |
|
|
LukaszzT1
Komarzysta :F
Liczba postów: 2,082
Imię: Łukasz
Skąd: Lubzina (RRS)
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Chart 210 by MrF4k
Ja powiem Ci tylko tyle ze załozył bym mu nową opone na przód i jezdził,a nie zawracał sobie głowy ładowaniem kasy w niego bo wyglada ładnie a ta kasa która włozysz nie wruci sie,a po tuningu silnik moze stac sie awaryjny,mój T1 juz strzela fochy po tuningu,pierscienie juz poszły,podczas jazdy zapłon cos wariuje przy wyzszych obrotach,potem nie chce odpalać,masakra jest,teraz musze go robić nie niszcz tak ładnego charta bo szkoda go bedzie,taka dobra rada
(12-06-2013 22:15:32)MichalSR50 napisał(a): Co on taka koza? Wstawiłeś amory od MZ?
(Sorki jak już o tym wspominałeś, nie chcę mi się przemierzać całego tematu).
Tak to są amorki od mz bo był zbyt niski.
Romet 50-T1 1980r(Sprzedany)
Romet 50-T1 1981r (Sprzedany)
Romet ogar 200 1988r(Sprzedany)
Cezet 175 487.0 1988r(Sprzedana)
Simson Sr50 1987r
Polonez Caro Plus 1.6 Gli 1997r
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2013 22:19:31 przez LukaszzT1.)
|
|
12-06-2013 22:18:33 |
|
|
MrF4k
Daaaawwccaa
Liczba postów: 5,136
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 210 by MrF4k
(12-06-2013 22:15:32)MichalSR50 napisał(a): Co on taka koza? Wstawiłeś amory od MZ?
(Sorki jak już o tym wspominałeś, nie chcę mi się przemierzać całego tematu).
Nie ukrywając amorki wstawiłem gdzieś 20 stron temu Amorki z MZ powinny być oryginalnie montowane ,bo chociaż motor wygląda i lepszy komfort jazdy jest
(12-06-2013 22:18:33)LukaszzT1 napisał(a): Ja powiem Ci tylko tyle ze załozył bym mu nową opone na przód i jezdził,a nie zawracał sobie głowy ładowaniem kasy w niego bo wyglada ładnie a ta kasa która włozysz nie wruci sie,a po tuningu silnik moze stac sie awaryjny,mój T1 juz strzela fochy po tuningu,pierscienie juz poszły,podczas jazdy zapłon cos wariuje przy wyzszych obrotach,potem nie chce odpalać,masakra jest,teraz musze go robić nie niszcz tak ładnego charta bo szkoda go bedzie,taka dobra rada
Właśnie sie zastanawiam bo mam zamiar tylko ten sezon nim przejeździć a potem bede raz na ruski rok nim śmigał i nie wiem co tu zrobić, nawet kasy nie mam
Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski
(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a): Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2013 22:29:54 przez MrF4k.)
|
|
12-06-2013 22:28:06 |
|
|
LukaszzT1
Komarzysta :F
Liczba postów: 2,082
Imię: Łukasz
Skąd: Lubzina (RRS)
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Chart 210 by MrF4k
(12-06-2013 22:28:06)MrF4k napisał(a): (12-06-2013 22:15:32)MichalSR50 napisał(a): Co on taka koza? Wstawiłeś amory od MZ?
(Sorki jak już o tym wspominałeś, nie chcę mi się przemierzać całego tematu).
Nie ukrywając amorki wstawiłem gdzieś 20 stron temu Amorki z MZ powinny być oryginalnie montowane ,bo chociaż motor wygląda i lepszy komfort jazdy jest
(12-06-2013 22:18:33)LukaszzT1 napisał(a): Ja powiem Ci tylko tyle ze załozył bym mu nową opone na przód i jezdził,a nie zawracał sobie głowy ładowaniem kasy w niego bo wyglada ładnie a ta kasa która włozysz nie wruci sie,a po tuningu silnik moze stac sie awaryjny,mój T1 juz strzela fochy po tuningu,pierscienie juz poszły,podczas jazdy zapłon cos wariuje przy wyzszych obrotach,potem nie chce odpalać,masakra jest,teraz musze go robić nie niszcz tak ładnego charta bo szkoda go bedzie,taka dobra rada
Właśnie sie zastanawiam bo mam zamiar tylko ten sezon nim przejeździć a potem bede raz na ruski rok nim śmigał i nie wiem co tu zrobić, nawet kasy nie mam
Ja Ci dobrze radze bo widząc co ty chcesz robic to duzo kasy pójdzie na to,a jak masz nim tylko sezon zamiar jezdzic to szkoda kasy,ja tez miałem zamiar robić podobnie tak jak ty pisałes ale odpusciłem sobie bo nie mam tyle kasy i szkoda władowac w niego kasy,juz lepiej kupic jakąś wsk,Cezete,minska i większa radosc z jazdy bo nie wleczesz sie 50km/h tylko 60-70km/h.
Romet 50-T1 1980r(Sprzedany)
Romet 50-T1 1981r (Sprzedany)
Romet ogar 200 1988r(Sprzedany)
Cezet 175 487.0 1988r(Sprzedana)
Simson Sr50 1987r
Polonez Caro Plus 1.6 Gli 1997r
|
|
12-06-2013 22:34:37 |
|
|
MrF4k
Daaaawwccaa
Liczba postów: 5,136
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 210 by MrF4k
(12-06-2013 22:34:37)LukaszzT1 napisał(a): (12-06-2013 22:28:06)MrF4k napisał(a): (12-06-2013 22:15:32)MichalSR50 napisał(a): Co on taka koza? Wstawiłeś amory od MZ?
(Sorki jak już o tym wspominałeś, nie chcę mi się przemierzać całego tematu).
Nie ukrywając amorki wstawiłem gdzieś 20 stron temu Amorki z MZ powinny być oryginalnie montowane ,bo chociaż motor wygląda i lepszy komfort jazdy jest
(12-06-2013 22:18:33)LukaszzT1 napisał(a): Ja powiem Ci tylko tyle ze załozył bym mu nową opone na przód i jezdził,a nie zawracał sobie głowy ładowaniem kasy w niego bo wyglada ładnie a ta kasa która włozysz nie wruci sie,a po tuningu silnik moze stac sie awaryjny,mój T1 juz strzela fochy po tuningu,pierscienie juz poszły,podczas jazdy zapłon cos wariuje przy wyzszych obrotach,potem nie chce odpalać,masakra jest,teraz musze go robić nie niszcz tak ładnego charta bo szkoda go bedzie,taka dobra rada
Właśnie sie zastanawiam bo mam zamiar tylko ten sezon nim przejeździć a potem bede raz na ruski rok nim śmigał i nie wiem co tu zrobić, nawet kasy nie mam
Ja Ci dobrze radze bo widząc co ty chcesz robic to duzo kasy pójdzie na to,a jak masz nim tylko sezon zamiar jezdzic to szkoda kasy,ja tez miałem zamiar robić podobnie tak jak ty pisałes ale odpusciłem sobie bo nie mam tyle kasy i szkoda władowac w niego kasy,juz lepiej kupic jakąś wsk,Cezete,minska i większa radosc z jazdy bo nie wleczesz sie 50km/h tylko 60-70km/h.
Tyle ze Chart ma zostać dłużej u mnie niż ten sezon czy następny a taka piździawka co odstawia simka by sie przydała. Raczej opuszczam ,ten sezon sie przewlekę a potem sie prawko zrobi to wiadomo coś innego bedzie
Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski
(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a): Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
|
|
12-06-2013 22:39:13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości
|
|