Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Uaz 469 B 1992
Autor Wiadomość
Taśma Offline
Pro
*
Lady


Liczba postów: 3,952
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
Post: #46
RE: Uaz 469 B 1992
Ja bym zakleił taśmą Wink

Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
05-05-2013 14:11:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #47
RE: Uaz 469 B 1992
Myślałem o tym. Ostatecznie wystarczyło dokręcić dwie nakrętki głowicy i nie cieknie loo

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
05-05-2013 15:11:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Taśma Offline
Pro
*
Lady


Liczba postów: 3,952
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
Post: #48
RE: Uaz 469 B 1992
i tak dla bezpieczeństwa obkleił bym taśmą.

Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
05-05-2013 15:27:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #49
RE: Uaz 469 B 1992


Słit focia z rozbierania silnika. Tak wygląda najbardziej the best of na świecie super rozrząd na świecie, jedno-wałkowy bezkolizyjny OHV.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
15-05-2013 01:05:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #50
RE: Uaz 469 B 1992
na łańcuchu czy na kołach zębatych napęd rozrządu ?
16-05-2013 19:36:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #51
RE: Uaz 469 B 1992
Koła zębate. Prosto i trwaleBig Grin

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
17-05-2013 09:57:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #52
RE: Uaz 469 B 1992
Robisz uszczelke pod głowicą czy jeszcze coś oprócz tego ?
17-05-2013 10:05:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #53
RE: Uaz 469 B 1992
Tylko uszczelkę. Wczoraj przyszła, po weekendzie biorę się do roboty.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
17-05-2013 10:38:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #54
RE: Uaz 469 B 1992
Pytanie do oczytanych/obeznanych. Męczę się z tą głowicą(spieczona z jedną szpilką), ale już prawie zeszła.

Ale nie o tym. Skoro mam już kolektor na wierzchu planuję oldskul-tjunink, a w zasadzie poprawę tego co spaprała fabryka. Zdarcie nadlewów wewnątrz-zrozumiałe. Dopasowanie okien kolektorze do tych w głowicy też(tu to ruscy sobie tolerancję paru milimetrów stosująBig Grin)-też jasne.

Natomiast spytać się chcę o polerkę wewnątrz kolektora. Że wydechowe można na lustro to jasne, ale jak z dolotowym? Bo słyszałem opinię że tam chropowatości trochę być musi i lustro odpada, a może i lepiej nie ruszać. Prawda to?

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
06-06-2013 14:27:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #55
RE: Uaz 469 B 1992
Chodzi o zawirowania mieszanki, jak niby troche chropowaty jest. Jedyne co to można zeszlifować wżery i wiadomo spasować z kanałami głowicy. Nie ma co polerować na lustro , można go tylko lekko papierem przejechać.
Wydechowy można jak najbardziej na lustro.
06-06-2013 14:43:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Irek za ten post.
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #56
RE: Uaz 469 B 1992
Dzięki, jak się skończy zawirowanie na uczelni uzbroję się w czteropak, ścierniwo i będę rzeźbił.

Ogólnie w silnikach Uaza drzemie spory potencjał. Z fabrycznych 70-90 koni(były różne wersje, moja gdzieś pośrodku) bez wielkich ingerencji ludzie wyciągali 120-130. Głowica i wałek rozrządu od Wołgi i ludzie wygrywali RMPST(serie terenowych rajdów szybkościowych) zostawiając w tyle maszyny napędzane silnikami Merca i BMW.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
06-06-2013 14:57:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #57
RE: Uaz 469 B 1992
No dokładnie. Dużo zyskasz także na dokładnej regulacji szczególnie zapłonu. Jako że jeździ na LPG seryjne nastawy biorą w d*pe więc eksperymentalnie możesz dobrać taki kąt by pracował jak najlepiej, tzn na granicy wyraźnego spalania stukowego. Natomiast w takich silnikach przy nagłym otworzeniu przepustnicy pod obciążeniem krótkotrwałe i niezbyt intensywne spalanie stukowe jest objawem prawidłowej regulacji więc prawidłowo kąt dobiera sie eksperymentalnie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-06-2013 15:23:06 przez Irek.)
06-06-2013 15:20:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Irek za ten post.
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #58
RE: Uaz 469 B 1992
Nad zapłonem jeszcze trzeba posiedzieć. Bo wszystko niby ok, ale na wysokich jakby nie do końca. Jest ten podciśnieniowy regulator, ale nie mam pewności czy działa na 100%.

Irek-serdeczne dzięki. Mądrego zawsze warto posłuchać.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-06-2013 15:50:36 przez nie_mientki.)
06-06-2013 15:32:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #59
RE: Uaz 469 B 1992

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
06-06-2013 17:21:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post.
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #60
RE: Uaz 469 B 1992
Regulator podciśnieniowy łatwo zdiagnozować, po prostu wyjmując go i pociągając powietrze choćby ustami w miejscu podłączeniu przewodu podciśnienia. Jeśli jest sprawny dźwignia regulatora która jest zamocowana na osi aparatu poruszy się .
Drugi prosty test to sprawdzenie czy nie ma dziury w obrotach. Jeśli nagłe wciśnięcie gazu nie powoduje odpowiedniej reakcji w czasie jazdy regulator może być niesprawny
Brak mocy na wysokich obrotach też może wskazać na regulator ; wiadomo im większe obroty -> większe podciśnienie -> większy kąt wyprzedzenia zapłonu. Jeśli kąt jest z mały może sie krztusić, brakować mocy itd

A i takie pytanko : jak w nim siedzi gaźnik ? 1 czy 2 przeloty ? Pompka przyspieszająca jest ?
Jako że nie jest to egzemplarz wojskowy nie posiada odcięcia obrotów jak inne radzieckie wojskowe pojazdy ?
Jeszcze polece Ci tą książke http://allegro.pl/poprawa-ekonomicznosci...28755.html kosztuje śmieszne pieniądze a jest w niej mnóstwo cennych informacji o regulowaniu aut wyposażonych w gaźnik i konwencjonalny zapłon. Odnosi sie głównie do 125p i 126p ale wskazówki można zastosować do każdego auta.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-06-2013 19:45:54 przez Irek.)
06-06-2013 19:39:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 11:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 92
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 464
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 251
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 378
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 94
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 354
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 497
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 71
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19228
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 93
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 244
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 829
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 81
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 155
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 294

Reklama