Romet Stella
|
Autor |
Wiadomość |
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Stella
Większy update
Motorynką da się już normalnie jeździć, dwójka wyskakuje bo są tryby wyrobione ale mój tata na spawał tą zębatkę gdzie wchodzi kulka z zmieniacza i bieg wyskakuje sporadycznie i tylko przy dłuższej jeździe, jak kiedyś będziemy coś robić z silnikiem to się zregeneruje zębatki ale nie jest to aż takie konieczne.
Mam jeszcze mały problem z sprzęgłem, bo nie da się go wyregulować, obecnie mam tak pomiędzy, trochę się ślizga przy zapalaniu i ruszaniu a jednocześnie jak wcisnę sprzęgło na max to koło się kręci, zdaje mi się że to przez za długą dźwignie klapy, która jest przeznaczona do sprzęgła na korku, a krótka dźwignia jest dla bakelitowych więc chyba wymienię tą klapę.
Moc silnika jest super, najmocniejszy romet na którym jechałem, czuć że maksymalny moment obrotowy jest przesunięty w górę przez co przy jeździe na jedynce lub dwójce czuć jak odchyla do tyłu przy wyższych obrotach.
Ale prędkość nie jest zbyt duża, nie kręciłem go do max obrotów ale przy takich średnio dużych jechałem 37km/h. Możliwe że kupię mu zębatkę 14z.
Kupiłem gaźnik k60b z filtrem stożkowym ale jeszcze nie zamontowałem bo lepiej jak się dociera na fabrycznym, potem wymieni na k60b i będę kombinował coś z tłumikiem szmerów ssania dla niego.
4 Łożyska na wale sprawdzają się dobrze, nie zatarły się po paru sekundach chodzenia tak jak tu niektórzy uważali że będzie.
Lista rzeczy które są obecnie tuningiem w motorynce
- Planowana głowica o 2mm
- Planowany cylinder o 1mm
- Podkładka pod cylinder z aluminium 1mm
- 2 Uszczelki pod cylindrem
- Złagodzony kąt kanałów przelotowych
- Zwiększenie wlotu cylindra do 15,5mm
- Podwyższenie kanału wylotowego o około 1mm
- Lekko przerobiony wkład tłumika
- Zapłon tyrystorowy
- Świeca trójelektrodowa
Tyle co pamiętam
Napiszcie coś w tym temacie bo nie chce tak długiego posta robić a chce coś napisać jeszcze.
|
|
26-04-2013 18:30:35 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
|
05-05-2013 19:24:31 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
|
24-05-2013 00:02:54 |
|
|
mikbow
komarzysta
Liczba postów: 393
Imię: Mikolaj
Skąd: Lublin
Pojazd: Romet Komar
|
|
24-05-2013 08:56:26 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Stella
(24-05-2013 00:13:42)olo1200 napisał(a): Kozacka . Ja mam silnik w 2350 od Stelli właśnie
W stelli było montowane bardzo dużo rożnych silników, u mnie był 023 z gaźnikiem bing teraz mam 019.
(24-05-2013 08:56:26)mikbow napisał(a): panie masz troche roboty przy niej
a jakijest silnik w stelli
Ona jest już gotowa, puki co nie mam jakiś planów co do jej wyglądu.
Silnik jest 019 po tuningu Sałka.
(24-05-2013 14:11:36)Rometowiec97 napisał(a): No podoba mi się.Sam staram się zamienic jednego ogara na Stelle,albo Pony
Z ogara na pony to nie polecam bo pony jest malutka, Stella dużo lepsza, ja mam 182 cm wzrostu i całkiem wygodnie się siedzi.
|
|
24-05-2013 18:22:28 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|