Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
(08-05-2013 23:10:58)Tomasso94 napisał(a): A takie przeróbki to nic innego jak wiejski tunning. Projektanci silnika wybrali najbardziej optymalny kształt użebrowania silnika, i jakoś nikt nie stwierdził że pod głowicą potrzebne są jakiekolwiek klocki.
I tutaj wydaje mi się, iż się mylisz... ![Wink Wink](images/smilies/wink.gif) Nie czytałem dokładnie na temat głowic Słoneczkowych, ale wiem że zakłada się je dla bardziej optymalnego chłodzenia silnika...
A co do Wiejskiego tuningu, tutaj również się mylisz! Gdyż Wiejski tuning to są tandetne przeróbki wizualne... Czyli zakładanie "oryginalnych" owiewek rometa czy Ufo. Zmienianie kształtów błotników, obklejanie czegoś taśmą czy w moim przypadku wygięty bagażnik, może zostać uznany za wiejski tuning. Przeróbki techniczne pojazdu zwane są usprawnieniami... Nawet sam dział o ile się nie mylę, jest tak nazwany... ![^^ ^^](images/cpun.gif) I błędne usprawnienia, nazywane są domowym tornadem... Ale to raczej w przypadku samochodów, gdzie wszystko naprawiane jest za pomocą trytek i taśmy izolacyjnej...
|
|
09-05-2013 15:55:30 |
|
|
kondzio310
Kondziu
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
|
RE: Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
Teraz wyrażę swoje zdanie, głowice słoneczkowe są inaczej zaprojektowane, i ich budowa polega na tym aby więcej powietrza leciało na ożebrowanie cylindra, I jak by nie patrzeć gabarytowo ta głowica słoneczkowa jest mniejsza, jedynie ma dłuże ożebrowanie, Jak miał bym się bawić w dodatkowe chłodzenie, to dospawał bym dłuższe żeberka do cylindra, bo cylek ma wyższą temperature podczas pracy tarcie robi swoję.
Jedym z powodów przegrzewania się silnika jest źle ustawiony zapłon ![:F :F](images/zab.gif) , zacznij od tego a nie od ingerencji w budowie głowicy :] . Miałem pare przypadków co musiałem się śpieszyć i to bardzo aby przebyć trase 20 km w krótkim czasie, i łądowałem na wysokich obrotach cały czas, i jeszcze do tego górki , i nie miałem problemu z przegrzewaniem się silnika
|
|
09-05-2013 20:08:00 |
|
|
kw112
Chart passione mea, et vita mea
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/zawodowiec.png)
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
![bla bla](images/bla.gif)
Nie no Boszu to już przesada. ![co_za_leb co_za_leb](images/wysmiewa.gif) ![rozjebany rozjebany](images/laie_67.gif)
Krótszą dwójkę zniosłem, szlif cylindra zniosłem, ale to już gorzej, ale tego znieść nie mogę!
Co to jest w ogóle?! po co ci to, jak to w praktyce nic nie daje.
To szpeci ogara 200(jeszcze bardziej).
I wiesz co? ![emotikona emotikona](images/idzwuj.gif) tyle ode mnie, głupi pomysł, beznadziejny, itd.
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
|
|
09-05-2013 22:22:59 |
|
6 użytkowników postawiło piwo kw112 za ten post:6 użytkowników postawiło piwo kw112 za ten post.
alek736 (05-14-2013), komarek2 (01-19-2014), robikrut (05-09-2013), Taśma (05-09-2013), Tomasso94 (05-09-2013), Winiar 93 (05-14-2013)
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
Zapłon dobrze mam ustawiony. ![^^ ^^](images/cpun.gif) ostatnio nawet specjalnie sprawdzałem, po ściągnięciu głowicy czy jest aby na pewno prawidłowy... Gdyż przeczytałem coś na temat, że przy ustawianiu go urządzeniem wkręcanym w miejsce świecy (lub mało precyzyjne, jak kto woli śrubokrętem czy gwoździem), może być złe... Gdyż gniazdo jest pod kątem, ale jak sprawdziłem, nie robi to różnicy... Kiedyś nawet bawiłem się w ustawianie 1.8-2.0mm. (podobno tak ustawia się gdy mamy odblokowanego) Aktualnie mam 1.6mm. I przy 1.6mm lepiej mi pali, a różnicy mocy, nie odczułem. I przy 1.8mm na wolnych lubił lekko mi już szatkować/przerywać.
Platyny 0.25-0.3mm... (mierzone szczelinomierzem)
(09-05-2013 22:22:59)kw112 napisał(a): I wiesz co? tyle ode mnie, głupi pomysł, beznadziejny, itd.
Oj, tak mi przykro... Ale niestety jest to niewykonalne...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2013 22:31:43 przez Boszu.)
|
|
09-05-2013 22:29:26 |
|
|
Conqeror
Praktykant
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/praktykant.png)
Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
|
RE: Dodatkowe chłodzenie. Ogar 200
Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp
Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
|
|
10-05-2013 16:35:24 |
|
1 osoba postawiła piwo Conqeror za ten post:1 osoba postawiła piwo Conqeror za ten post.
komarek2 (01-22-2014)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|