Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Komar na dwie rury wydechowe.....
|
Autor |
Wiadomość |
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
10-05-2013 11:06:35 |
|
1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post:1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post.
Taśma (05-10-2013)
|
romeciarz.1
BOSZU FAN'S :D
Liczba postów: 775
Imię: Piotr
Skąd: Podgóry
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Komar na dwie rury wydechowe.....
|
|
10-05-2013 13:55:31 |
|
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Komar na dwie rury wydechowe.....
Ja już coś takiego w ogarze 200 robiłem... Miałem jedno stare dziurawe kolanko, i w to miejsce wspawałem drugie z 205... Wyprowadziłem 2 wydechy... Frajda na 2 godziny. I założyłem pojedynczy... Ogólnie nie ma sensu się z tym bawić. Bo ni to nie daje ciekawego wyglądu, ani nie ma to sensu... Bo moc dramatycznie spada! Nawet dźwięk jest ten sam....
Bardziej polecam jeżeli chcesz mieć efektowny wydech za którym każdy się ogląda! To skołować dyfuzor, lub obliczyć pojemność i jak ma ci kto, to pospawać dyfuzor, a na końcówkę robisz własną przelotówkę. Dźwięk ogara wtedy jest jak dźwięk CBR 125 przy oryginalnym tłumniku. Bynajmniej tak twierdzą moi znajomi, którzy słysząc mnie, zawsze myślą że jedzie CBR-ka...
(10-05-2013 18:19:16)sk52 napisał(a): Jak najbardziej sie da i poprawi to osiągi. Widzialem rometa ogara 200 (z silnikiem jawki), ktory mial 2 wydechy, chodzil glosniej i szybciej jezdzil
Powinien chodzić ciszej, a mocy na pewno nie zyskał.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-05-2013 18:44:27 przez Boszu.)
|
|
10-05-2013 18:43:23 |
|
3 użytkowników postawiło piwo Boszu za ten post:3 użytkowników postawiło piwo Boszu za ten post.
Amanssy (11-14-2013), nie_mientki (05-12-2013), ttx2525 (05-14-2013)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|