Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Wysokie obroty po puszczeniu manetki
|
Autor |
Wiadomość |
Antczak
Uczeń

Liczba postów: 175
Imię: Michał
Skąd: Głowno/Domaradzyn
Pojazd: Romet Ogar 205
|
|
09-05-2013 10:33:12 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
09-05-2013 13:50:47 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
09-05-2013 14:02:35 |
|
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!

Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Wysokie obroty po puszczeniu manetki
Podnoszą ci się obroty powiadasz?? Zestaw naprawczy gaźnika i na kolejne 2k masz ten problem z głowy... Winowajcą jest wytarta przepustnica... I zapewne nie trzyma ci równo obrotów na biegu jałowym, a jak przy gazujesz to obroty trzymają się na połowie, i dopiero opadają na niskie...
Druga opcja, która była by twoim szczęściem! To że iglica ma luzy. i przeskakuje po ząbkach... Ta część również jest lipna i bardzo szybko się zużywa!
I tych dwóch opcji jestem pewien, że to jedna z nich! Bo miałem już dziesiątki razy z tym do czynienia...  Nawet kiedyś wydałem 50zł na nowy gaźnik, i owszem, pół roku, może i więcej chodził idealnie! Później znów kłopoty z regulacją obrotów... I gdyby Jotkov posiadał śrubę od regulacji dawki paliwa na jałowym, to problem był by z głowy, jak to jest w 019 czy 023. 
Ja osobiście z tym problemem uporałem się zakładając gaźnik od 023... Ale na pewno lepszy jest K60B!
|
|
09-05-2013 14:13:48 |
|
|
kondzio310
Kondziu

Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
|
RE: Wysokie obroty po puszczeniu manetki
Ale szczerze mówiąc co w tych kompletach naprawczych jest, dysze, iglica, zawleczka iglicy, zaworek iglicowy, pływak, itp.
Jak by sie przepustnica wyrobiła to by nie reagowała na ruchy śrubką od wolnych obrotów, Ja prędzej stawiam na lewe powietrze, albo przez uszczelki, albo tak jak w moim przypadku simmering na wale od strony magneta, miałem ten problem co ty.
A co za problem ścisnąć bardziej tą zawleczkę iglicy ?, żadnej problem, wystarczy ją trochę ścisnąć i już przeskakiwać nie będzie, po za tym jak to sie może wyrobić ?, jak jest wszystko ok to z iglicą się nic nie dzieje, ja iglicy wraz z zawleczką nie wymieniałem 1.5 roku, a mało nie jeżdżę
|
|
09-05-2013 20:15:40 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|