Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogarek 200 nie chce zapalić do kapitalce
|
Autor |
Wiadomość |
Java
Nowy
Liczba postów: 58
Imię: Michał
Skąd: Strzelce
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogarek 200 nie chce zapalić do kapitalce
No chłopcy Mój OGAR odpalił !!!! :DDD Przeczyściłem cewke zapłonową, wyczyściłem fajfke, wsadziłem świece NGK i tak siedze na nim i kopie z nudów w kopke a on mi odpalił ! No to go przegazowałem założyłem prawy dekiel i ruszyłem na przejażdżke. I tu mam pytanie bo mam 2 problemy:
1. On po prostu nie ma ducha na jedynce ma tylko pół gazu a na 2 i 3 strasznie muli kolega jechał przymnie na Simsonie i mnie pchał to sie na dwójce rozkulał ale na 3 zamół, ale jedzie
2. Nie umiem ustawić sprzęgła. Może mi ktoś napisać jak je ustawić która śrubo co ustawia itp. bo jak jade to ciągnie mi po sprzegle biegi wchodzą bez sprzęgła i targa nim.
Pomoże ktoś?? A jak narazie dzięki
|
|
30-03-2013 18:16:38 |
|
|
kondzio310
Kondziu
Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
|
RE: Ogarek 200 nie chce zapalić do kapitalce
Jak nie ma mocy to ustaw zapłon bo to pewnie wina tego. 1.8 mm przed GMP platyny na 0.3 i gitara, ale jak już odpalił to palić będzie , przeczyść dysze jeszcze troche.
A co do sprzegła żadna filozofia, w prawym deklu masz śrubkę, i jak nie masz sprzęgła to ją wkręcasz a jak masz "za dużo" sprzęgłą to ją wykręcasz ,w twoim przypadku trzeba śrubkę troche wykręcić, tak żęby był minimalny luz na klamce sprzęgła
Świąt wesołych kondziu życzy
|
|
30-03-2013 20:46:43 |
|
1 osoba postawiła piwo kondzio310 za ten post:1 osoba postawiła piwo kondzio310 za ten post.
Java (03-30-2013)
|
Java
Nowy
Liczba postów: 58
Imię: Michał
Skąd: Strzelce
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogarek 200 nie chce zapalić do kapitalce
No ja tak sie zastanawiam czy to nie bd to że on nie ma mocy, bo na innym forum pisali że:
1. Po kapitalce jawka może być słaba ponieważ części sie nie dotarły, i go hamuje (kwestia paru kilometrów)
2. Sprzęgło dalej mi ciężko ustawić dzisiaj chciałem wyjechać, ale niestety u nas 20cm śniegu a moja jawka bez sprzegła nie umie ruszyć wiec darowałem to sobie.
Ja śrubkę w deklu wykręciłem odrobine że był luz na klamce, i pokręciłem to śrubką na 8 klucz ta przy deklu u góry ale dalej albo twarda klama albo miękka (raz sprzęgło jest cały czas, raz półsprzegło a raz wcale go niema) normalnie magiaaa
Pozdro.
Aaa i jeszcze nwm czy może to być że np. dostaje za mało powietrza albo co gorsza zapłon albo opóźniony albo przyspieszony. ( Jak ma być przyspieszony? 1,8 , 2,0 czy może 3,0?
I jaka byłaby najlepsza świeca dla jawki taka żeby jej pasowała Bo mam zamiar kupić nową
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2013 22:20:50 przez Java.)
|
|
31-03-2013 22:18:23 |
|
|
kondzio310
Kondziu
Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
|
RE: Ogarek 200 nie chce zapalić do kapitalce
1. Pierwsze słyszę, nawet słyszałem że ma więcej mocy bo jest nie dotarty cylinder z pierścieniami i większa kompresja i moc.
2. Nie wiem coś mi nie pasuje, jaka śruba i gdzie masz tą śrube na klucz 8 ? to jest ta w deklu po prawej stronie ?, bo ja mam tam M6 czyli na 10, dobra mniejsza o to.
JAk masz linkę od sprzęgła przy klamce masz regulacje, to zrób tak żęby wchodziła z 2 cm do klamki, a później wkręć śrubę w deklu ,albo wykręć, jak po tej regulacji przy klamce będziesz mógł kopać w kopnik i będzie odpalał to wkręć tą śrube w deklu aż do momentu gdy podczas kopania będzie się ślizgał kopnik. i póxniej wykręć śrubkę tak żeby można było normalnie kopać.
Dalej, Jak wiesz w jawce mieszanke reguluje się tylko na iglicy, i spójrz na świece, jeśli jest kawa z mlekiem, jeśli ma taki kolor, to ok, i możesz zapinke na iglicy rowek niżej zapiąć.
I teraz tak. w jawce zapłon ustawia się w przedziale 1,8-2,0 mm jeśli silnik odblokowany a jeśli zablokowany w przedziale 1,2-1,5 mm a na 3.0mm to będzie taki muł żę szok, jeśli odpali
nie zdążyłem zedytować. ale przypomniało mi sie co do świecy.
Dedykowana jest f75, ale f80 spokojnie będzie grać. ja tym nowym iskrą nie ufam, kupiłem japońską świeczkę NGK jestem mega zadowolony zamiennik iskry F80
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2013 23:07:23 przez kondzio310.)
|
|
31-03-2013 22:51:01 |
|
|
Java
Nowy
Liczba postów: 58
Imię: Michał
Skąd: Strzelce
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogarek 200 nie chce zapalić do kapitalce
Ad.1. Właśnie też pierwsze słysze, myślałem pierwsze że może łożyska, ale później sie skapłem że przeciesz one chodziły normalnie, ale chciałem sie podzielić z wami taką informacją.
Ad.2 Mi chodzi o tą śrubke (nakrętke) która jest w lince. Wkręca nie najpierw gwint a gdy jest ciężko to wkręca się ją za pomocą klucza 8 a następnie kątruje na klucz 10 (nakrętka).
Ja niestety przy klamce nie mam nic do regulacji
Ja miałem po pierwszym odpaleniu kolor brązowy jakby kakao a teraz miałem, jak odpaliłem (kolor czarno-brązowy, gwint mokry) to pochodził jakieś 3-5 sekund i go zadusiło a jak miałem manete na ful to jakieś 3 sekundy go przyduszało i albo wkręcił sie na obroty poczym zgasł, albo wogóle go zadusiło.(mam nowy korek z baku i on jest szczelny możliwe że paliwo nie miało ciśnienia stary był luźny)
Zapłon bym musiał uważnie zobaczyć bo możliwe że jest 2,0 albo 3,0
Ja właśnie mam przy moim świece NGK.
Pozdrawiam
|
|
01-04-2013 02:43:18 |
|
|
Java
Nowy
Liczba postów: 58
Imię: Michał
Skąd: Strzelce
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogarek 200 nie chce zapalić do kapitalce
Chłopcy kurde jak myślicie czemu mi moja jawka muliła na 2 i 3 ?? Bo mi sie przepustnica do końca nie otwierała
Tak więc sprzęgło powoli wraca, ale mi sie kopka ślizga chyba od sprzęgła, ale jutro pokombinuje;]
I dlatego mam pewność że zapłon jest dobrze ustawiony bo dzisiaj nawet mu wolne obroty ustawiłem i zrobiłem mu test, ustawiłem naprawde powolne obroty i on równiusieńko pykał przez 5 min. bo później kontynuowałem przejażdżkę.
Z góry dzięki pozdrawiam
|
|
01-04-2013 22:10:47 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|