Gaźnik 19mm w silniku s38?
|
Autor |
Wiadomość |
Patryk82
Jak sie chce sie, to sie da sie.
Liczba postów: 246
Imię: Patryk
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Gaźnik 19mm w silniku s38?
Pierwsze co zrób, to poczytaj trochę o tuningu 2t i nie koniecznie sałka, bo skoro operujesz multiszlifierką, to nie musisz kombinować jak tam napisał (chodzi o toczenie góry cyla i podkładkę pod niego, chodzi tylko i wyłącznie o podniesienie okien, co mozesz zrobić tą multiszlifierką). Oryginalnego gaźnika za chiny nie rozwiercisz do 16-17mm, 14mm to chyba max co mozna tam zdziałać, starczy popatrzeć na przepustnicę :] Trzeci pierścień to bezsens, w o200 miał za zadanie najpewniej go ograniczyć, zostaw 2 Głowicę mozna trochę splanować, ale z umiarem, zeby nie dostawał spalania stukowego (zbyt duzy stopień spręzania).
Łan cyl, tu stroke
|
|
09-02-2013 00:09:30 |
|
|
michalec17
McGAYWER w sprawie rometów
Liczba postów: 53
Imię: MICHAŁ
Skąd: pieniądze remont motorka>
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Gaźnik 19mm w silniku s38?
(03-02-2013 23:47:47)hiszpan1996 napisał(a): Witam mam takie pytanie, ponieważ wpadły mi ostatnio dwa gaźniki od jakiejś ruskiej piły spalinowej o przelocie 19mm i pytanie jest takie czy powiekszajac wlot w cylku do 19mm na poczatku mini szlifierką i montujac ten gaźnik komarek reagował by bardziej na gaz? Nie chodzi mi tu o powiekszenie osiagow tylko o to zeby byla lepsza reakcja na gaz poniewaz na orginalnym gaźniku gm12f jest on taki mulący, pytam bo widzialem tylko takie gaźniki w jawkach jak szukalem na ten temat a o komarku nic nie znalazłm , wiec tak w skrócie :
1.czy da sie takie coś zrobic?
2.czy poprawila by sie reakcja na gaz?
3.czy nie bedzie zalewać?
4.czy musial bym poszezac caly wlot do cylka czy wystarczy poczatek?
tu masz notke na temat tuningu w s 38
1. Odkręcamy głowicę, cylinder i zdejmujemy tłok.
2. Spiłowujemy głowicę od strony styku z cylindrem o 1,5 mm .
3. To samo robimy z górną części cylindra.
4. Obniżamy okno wylotowe o 1,5 mm .
5. Spiłowujemy od spodu tłok o 3 mm i polerujemy od środka.
6. W miejsce podkładki pod cylindrem robimy z blachy aluminiowej 1,5
mm podkładkę o kształcie poprzedniej.
7. Polerujemy kanały dolotowy i wydechowy.
8. Zakładamy gaźnik od WSK i lub inny o przelocie 16 mm (powiększamy
do jego rozmiarów kanał dolotowy).
9. Dużo da zastąpienie seryjnego wydechu produktami Simsona lub
pierwszych modeli Jawy 555.
10. Składamy i odpalamy....
Romet rządzi jak gang na ulicy.
Mój kadet na pj http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Kadet-M780/142396
Jeśli pomogłem kliknij "POMÓGŁ
|
|
13-02-2013 13:57:42 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|