Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
wytarty karter w silniku 023
|
Autor |
Wiadomość |
krajan
Nowy

Liczba postów: 77
Imię: Andrzej
Skąd: Tychy
Pojazd: Romet Pony
|
RE: wytarty karter w silniku 023
(08-03-2013 12:33:26)krajan napisał(a): (07-03-2013 23:33:30)krajan napisał(a): (07-03-2013 22:44:01)RUDEK 1998 napisał(a): (07-03-2013 19:52:23)gabriel0 napisał(a): Macie problemy. Weź mocny klej 2 składnikowy i kawałek łożyska przyklej w wytarte miejsce. Łożysko ci się tak szybko nie przetrze.
Ja mam tak zrobione i jeżdżę 3 lata i jeszcze sie nie wytarło a jeżdże bardzo dużo
A nie dochodziłeś dlaczego tak się dzieje...że łańcuch wyciera karter i wahacz... Ja też chcę jeżdzić i też dużooooo.. jutro coś sprawdzę i Tobie odpiszę ..
(07-03-2013 23:12:59)Błażej napisał(a): No pewnie, że może silnik być w złym położeniu, Jasne, że sprawdź
DZIĘKI....Jutro odpiszę 
Błażej ...miałeś rację .Zawsze mnie denerwowało jak ktoś pisał wiejski tuning,ponieważ moi Rodzice pochodzą ze wsi,a u dziadka na wsi spędziłem najlepsze lata dzieciństwa i młodzieńcze bo miałem styk z motoryzacją tam się nauczułem jeżdzić na sztywniaku póżniej na traktorze ...ale do rzeczy wyciągłem dziś silnik z zawieszenia ramy...a tam .... wąż ogrodowy owinięty wokół śruby i wciśnięty w uchwyty mocowania silnika do zawieszenia ramy żadnych tulejek gumowo metalowych nie bylo.... tak jak pisałeś silnik w złym polożeniu w ramie ... jadę po tulejki
Błażej... miałeś rację  Ale z tych nerwów zapomniałem napisac ,że motorynkę kupiłem od rolnika ze wsi i to w moim wieku około 45 do 50 lat :-/przypuszczam ,że wiedział o przyczynie wycierania kartera...a ja przy zakupie powinienem zobaczyć pod osłonę łańcucha  (mam nadzieję ,że czytają to inni przydatna rada przy zakupie) ale,,,zapłaciłem... umowę spisała jego żona ..kurde bez numerów ramy (silnika nie trzeba ) szczęśliwy pojechałem ,że za 350 zł kupiłem pony m3 z silnikiem 023  ....ale wracam do sedna sprawy wsadziłem nowe tulejki zamontowałem silnik do ramy.....  ....ha ha Malina  dzięki Twoim radom nie zeszpeciłem swojej dryndy ...Silnik powrócił w swoje fabryczne położenie i nie trze o karter ..Błazej masz u mnie ogromnego browara ..dzięki
|
|
08-03-2013 14:46:31 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|