| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Kolejny szlif czy zostawić
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Błażej 
 
 
		
			Zawodowiec 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,532 
Imię: Błażej  
Skąd: Skarżysko-Kamienna  
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Kolejny szlif czy zostawić 
			 
			
				Ciesluk. Ani jeden twój post nie ma sensu, nie masz wiedzy to nie wprowadzaj ludzi w błąd.   
Cytat: Jak tłok nie jest czarny i nie puchnie to zostaw.  
\ 
Napisz gdzie ten tłok ma być "czarny" Chodzi Ci, że na płaszczu ?  
Jeżeli tak to swiadczy o przedmuchach na pierścieniach a więc zużytym cylindrze lub pierścieniach 
 Cytat:po 2 szlifach luz może być spory, ja bym się tym nie sugerował, raczej próg i rysy właśnie...  
Ale co mają szlify do tego ? Mógł mieć nawet 3 szlify a jeżeli był prawidłowo użytkowany to nie będzie miał "luzu"
 Cytat:To zobacz tylko czy nie ma rys, jak nie ma to daj tylko nowe pierścienie i śmigaj dalej Wink 
Rysy mają najmniejsze znaczenie tutaj, mogą być a jeżeli cylinder nie jest zużyty i nie ma ogromnego progu takiego, że ktoś z odmrożonymi rękami by go wyczuł to taki cylinder może jeździć jeszcze kilkaset kilometrów na upartego 
 Cytat: A do 019 nie powinny być te pseudo 60ccm?  
A co to ma do rzeczy ? pseudo 60 mogą być i do komara i do wierchowiny 
 Cytat: Tłoki też się troche różnią, w innym miejscu sworzeń mają. 60ccm ma go wyżej (przynajmniej ja tak miałem).  
Tłoki się nie różnią miejscem na sworzeń. Porównywałeś trzymając tłok w ręku ? Porównywałeś trzymając na równi rowkami na pierścienie ?  
Czy może postawiłeś tłok jeden obok drugiego ? 
 Cytat: Ja na twoim miejscu zainwestowałbym bym w nowy cylinder, bo taki próg to już chyba zmęczenie materiału.  
Zmęczenie materiału powiadasz ? A szlif ?  
Jeżeli zakład wykona szlif z pasowaniem 0.05 mm to masz nowy cylinder praktycznie 
 Cytat: Ileś tam wiecej milimetrów średnicy więcej ma 019  
Nie może mieć więcej milimetrów ileś tam.  
Jeżeli ma 2 mm więcej średnicy to jest pseudo 60 już. One mają 40mm
 Cytat: 023 i pierwszy szlif. Bo po 3 szlifie to cieniutka tuleja będzie już. Jak nowy to Almotu o CX-ach to różne rzeczy sie słyszy Tongue  
Po 2 szlifie cienka tuleja ? To największe zdziwienie w tym poście.  
Tuleja będzie grubsza o 0.5 mm niż w pseudo 60 z allegro  
bo 3 szlif w ogarze/motorynce to 39.5 mm
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-03-2013 01:51:14 przez Błażej.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 04-03-2013 01:26:19 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |