Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Romet Chart 210 vs. Simson
|
Autor |
Wiadomość |
Leszek
Chartkorowiec
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 818
Imię: Leszek
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 210 vs. Simson
nie oszukujmy się że to chart ma bardziej zdjadliwe zawieszenie ![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif) a moc silnika nie wyznacza całokszałtu motoroweru, obudowa licznika mocowana jest na metalowym wsporniku , zresztą podświetlanie ma fabrycznie ![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
Bardzo ciekawe... każdy chart się lekko psuje.... jak się zadba to się nic nie psuje
Co do do tego ile późniejszych wersji simsona wyszło, wiem było ich dużo , Chart był tylko jeden i wszyscy wiedzą na czym stoją , a raczej na czym siedzą, wiedzą co ma (różne wersje simsonów miały mniej lub bardziej bogate wyposażenie ). Niestety warunki zaistaniałe wtedy zaprzepaściły szansę rozwoju, zauważ że Chartów jest mniej , i produkowane były krótko, szkoda że akurat w trakcie transformacji ustrojowej, co częściowo przyczyniło się do upadku Rometu
Mrs. Simson :Lepiej już nie pisz o Charcie, bo większość poprzednich twoich opisów charta nie ma wiele wspólnego z prawdą...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-07-2011 00:04:56 przez Leszek.)
|
|
01-07-2011 00:03:00 |
|
|
maziak1970
Simsonowiec szukający Charta
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/uczen.png)
Liczba postów: 340
Imię: Paweł
Skąd: ok. Wrocławia
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Romet Chart 210 vs. Simson
Ja jestem stanowczo za Rometem i za tym , że po małych zabiegach pójdzie tyle co Największa Rekonstrukcja D*py czyli Szwab , dajmy przykład mój 50-t1 z gaźnikiem Walbro od piły już miesiąc minął od tej modyfikacji a jemu nic a przejechałem się nim 3 razy z tego raz w ten wtorek i zniknęły problemy z odpalaniem po postoju dłuższym czyli miesiąc spokojnie pójdzie teraz 65-70 jak się go dobrze bujnie bo ma gaźnik 16mm czyli taki jak szwab no i ma kanał podpiłowany , cylek podniesiony , mniej zdławiony tłumik bo było 5 albo 4 dławiki to zostało bodajże trzy , i wyczyściłem z nagaru tłumik i kolanko , brat mi znalazł okazję nie daleko simsona sr50 , który mało jeździł i chyba go chapnę niedługo już 4 mój motor ![Smile Smile](images/smilies/smile.gif) Chart i 50-T1 najbardziej są podatne na tuningi bo mają skrzynie "Trójki" i nie słuchajcie nikogo , że Dezamet 019 ma lipną skrzynie , no chyba , że ktoś nie umie wyregulować , bądź na drodze bez hamowania przerzuca z trójki na jedynkę to co innego
i w ogóle na tym gaźniku o wiele lepiej spala mieszankę niż na polskim nie zalewa go , bo świeca ma brązową elektrodę
Motorynka niby taka niewinna mała,ale jeśli z papierami to cenowo na równi z Chartem
Legenda głosi,że Romet jest bezawaryjny
Dezamet i powoli rozumiesz,że bez młota to nie robota
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-07-2011 00:22:53 przez maziak1970.)
|
|
01-07-2011 00:16:36 |
|
|
lukasz247___
Król leśnych bezdroży :)
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/mechanik.png)
Liczba postów: 1,352
Imię: Łukasz
Skąd: Jastrzębie/Łukowica
Pojazd: Romet Chart
|
|
02-07-2011 07:06:23 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|