Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Romet Chart 210 vs. Simson
|
Autor |
Wiadomość |
Leszek
Chartkorowiec
Liczba postów: 818
Imię: Leszek
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 210 vs. Simson
nie oszukujmy się że to chart ma bardziej zdjadliwe zawieszenie a moc silnika nie wyznacza całokszałtu motoroweru, obudowa licznika mocowana jest na metalowym wsporniku , zresztą podświetlanie ma fabrycznie
Bardzo ciekawe... każdy chart się lekko psuje.... jak się zadba to się nic nie psuje
Co do do tego ile późniejszych wersji simsona wyszło, wiem było ich dużo , Chart był tylko jeden i wszyscy wiedzą na czym stoją , a raczej na czym siedzą, wiedzą co ma (różne wersje simsonów miały mniej lub bardziej bogate wyposażenie ). Niestety warunki zaistaniałe wtedy zaprzepaściły szansę rozwoju, zauważ że Chartów jest mniej , i produkowane były krótko, szkoda że akurat w trakcie transformacji ustrojowej, co częściowo przyczyniło się do upadku Rometu
Mrs. Simson :Lepiej już nie pisz o Charcie, bo większość poprzednich twoich opisów charta nie ma wiele wspólnego z prawdą...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-07-2011 00:04:56 przez Leszek.)
|
|
01-07-2011 00:03:00 |
|
|
maziak1970
Simsonowiec szukający Charta
Liczba postów: 340
Imię: Paweł
Skąd: ok. Wrocławia
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Romet Chart 210 vs. Simson
Ja jestem stanowczo za Rometem i za tym , że po małych zabiegach pójdzie tyle co Największa Rekonstrukcja D*py czyli Szwab , dajmy przykład mój 50-t1 z gaźnikiem Walbro od piły już miesiąc minął od tej modyfikacji a jemu nic a przejechałem się nim 3 razy z tego raz w ten wtorek i zniknęły problemy z odpalaniem po postoju dłuższym czyli miesiąc spokojnie pójdzie teraz 65-70 jak się go dobrze bujnie bo ma gaźnik 16mm czyli taki jak szwab no i ma kanał podpiłowany , cylek podniesiony , mniej zdławiony tłumik bo było 5 albo 4 dławiki to zostało bodajże trzy , i wyczyściłem z nagaru tłumik i kolanko , brat mi znalazł okazję nie daleko simsona sr50 , który mało jeździł i chyba go chapnę niedługo już 4 mój motor Chart i 50-T1 najbardziej są podatne na tuningi bo mają skrzynie "Trójki" i nie słuchajcie nikogo , że Dezamet 019 ma lipną skrzynie , no chyba , że ktoś nie umie wyregulować , bądź na drodze bez hamowania przerzuca z trójki na jedynkę to co innego
i w ogóle na tym gaźniku o wiele lepiej spala mieszankę niż na polskim nie zalewa go , bo świeca ma brązową elektrodę
Motorynka niby taka niewinna mała,ale jeśli z papierami to cenowo na równi z Chartem
Legenda głosi,że Romet jest bezawaryjny
Dezamet i powoli rozumiesz,że bez młota to nie robota
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-07-2011 00:22:53 przez maziak1970.)
|
|
01-07-2011 00:16:36 |
|
|
lukasz247___
Król leśnych bezdroży :)
Liczba postów: 1,352
Imię: Łukasz
Skąd: Jastrzębie/Łukowica
Pojazd: Romet Chart
|
|
02-07-2011 07:06:23 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|