Romet Chart 210 by MrF4k
|
Autor |
Wiadomość |
chart21050
4t-Master
Liczba postów: 1,002
Imię: Konrad
Skąd: MMz
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 210 by MrF4k
|
|
22-02-2013 21:23:25 |
|
|
kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 210 by MrF4k
(22-02-2013 21:21:00)LukaszzT1 napisał(a): z innym gaznikiem i spawakiem około 80km/h podobno ale nie jestem pewnien,niech Karol sie wypowie bo on napewno wiecej wie
Zleży też jak spawak jest strojony.
Chart około 80km/h powinien jechać, ale nie jestem pewien.
Na pewno spalanie mocno wzrośnie a także żywotność silnika spadnie drastycznie.
Ja miałem ten sam plan ale się na razie powstrzymuję, bo pieniążki idą na charta, ale na remącik.
Plany co miałem to cylinder 50/4 z powiększonymi kanałami i zmienionym nieco kanałem wydechowym, miał dojść też do tego tłok od hondy keeway, podobno pasuje.
Może za jakiś czas to zrobię.
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2013 21:26:52 przez kw112.)
|
|
22-02-2013 21:26:03 |
|
|
MrF4k
Daaaawwccaa
Liczba postów: 5,136
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 210 by MrF4k
Aktual wygląda tak
Kupiłem łożyska na cały silnik , simery, i duży silikon który starczy mi pewnie na 100 Komarków Zapłaciłem 67 zł za wszystko
Fotki łozysk
Hmm... i tu zaczynają sie schody. Składam silnik na innych wg mnie lepszych karterach, nabiłem łożyska , złożyłem idealną skrzynie z dwóch, nowy wodzik itd. Podczas zakładania wału konkretnie go przepatrzyłem. Jest dosyć spory luz na korbie, moze nie az tak duży ale nie wiem co teraz zrobić, prawdopodobnie bedzie regeneracja bo jak robić coś to porządnie. Kiedy go złoże w kupe to nie wiem prawdopodobnie wtedy jak zrobie wał.Cylek wytarty napewno bedzie szlif bo nowego zmd nie dostane pewnie. Co do przeróbki na 50/4/3 nie wiem jak starczy kasy bede myślał narazie to ma jeżdzić a jest odwrotnie a dodatkowe kanały nie muszą być. Plany na dzień dzisiejszy to są takie aby walić wszystko w oryginał bo tak najlepiej i tak bardziej cieszy oko. Z takiej 50cc sie dużo nie wyciągnie tak ze nie wiem czy jest sens wydawać kase na przerobienie cylindra, lepiej bedzie coś ciekawego kupić do Charta jakąś blokade czy coś Czas pokaże.
Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski
(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a): Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2013 21:36:36 przez MrF4k.)
|
|
22-02-2013 21:35:42 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|