M21 W2 z 1978 by Ćmaga
|
Autor |
Wiadomość |
Ćmaga
Gazownik, kierowca
Liczba postów: 108
Imię: Jakub
Skąd: Włodawa
Pojazd: Romet Ogar 205
|
M21 W2 z 1978 by Ćmaga
Witam. Dzisiaj ujawnię Wam kolejną swoją maszynę. Teraz będzie to WSK, którą nabyłem we wrześniu 2011 od 1 właściciela. Motocykl wyrejestrowany na początku lat 90, posiadam dowód oraz spisaną umowę ks. , ogólnie jest to M21 W2, niestety komuś zamarzyło się wsadzić silnik od B3, poprzedni wł. twierdził, że taką już kupił w sklepie, ale patrząc na jakość tej modyfikacji to nie chce mi się zbytnio wierzyć. Motocykl stał jakieś 8 lat nieużywany, jednak po zalaniu świeżej benzyny, oleju, wymyciu gaźnika i zmianie świecy odpaliła po kilku kopnięciach. Silnik nierozbierany, pracuje ładnie, motocyklem zrobiłem już kilkaset kilometrów i nawet nie odkręcałem prawego dekla w silniku, w zapłonie nic nie ruszane, bo w sumie nie ma takiej potrzeby. Wiele do życzenia pozostawia inst. elektryczna, którą trzeba wywalić i położyć nową, no i jeszcze przednie zawieszenie, które jest trochę rozklekotane oraz opony. Póki co WSK stoi sobie zakonserwowana pod kocem i wyciągam ją od czasu do czasu na przewietrzenie. Do tej pory założyłem chlapacz z tyłu, zszyłem poszycie kanapy i wymieniłem tylną lampę. Kilka fotek:
Pozdrawiam. Wkrótce pokażę kolejne sprzęty.
|
|
12-02-2013 00:26:03 |
|
|
Ćmaga
Gazownik, kierowca
Liczba postów: 108
Imię: Jakub
Skąd: Włodawa
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: M21 W2 z 1978 by Ćmaga
Ostatnio postanowiłem trochę pojeździć, niestety mam problemy z WSKą, ponieważ za cholerę nie chce jechać jak powinna, przerywa, dławi się, na 3 biegu w ogóle nie ma siły. Zmieniłem już kondensator, ponieważ w starym przetarła się izolacja w przewodzie, ustawiłem zapłon i przerwę na przerywaczu i dalej to samo. Gaźnik też czyściłem i regulowałem na różne sposoby i cały czas to samo. Jutro jeszcze wymienię cały gaźnik, myślę, że powinno pomóc, zapłon jest w porządku, silnik zapala na dotyk, pracuje równo na biegu jałowym, wkręca się na obroty, ale jak przyjdzie jechać to dupa. Wymieniłem także układ wydechowy na oryginalny, niestety oczywiście na łączeniu tłumika z kolankiem nieszczelny, ale praca silnika milion razy lepsza niż na tłumiku od 175.
Cyknąłem kilka fotek, niestety pogoda była jak na złość byle jaka.
|
|
03-06-2013 21:52:04 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|