| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Rama w motorynce.
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| tramwajarz   Król Śmieciarek xd
 
  
 
   Liczba postów: 2,199
 Imię: Daniel
 Skąd: Rzgów/k.Łodzi
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 | 
			| RE: Rama w motorynce. 
 
				 (19-07-2012 19:42:25)ROmen napisał(a):  To jest rama kombinowana na 100 % od Pony. Masz kilka możliwości.Pony 50M1
 Pony 50M2
 Pony 50M3
 Pony 301
 Masz dowód rejestracyjny od tej motorynki ? Tam powinien być wpisany typ. Na główce ramy dwie pierwsze cyfry określają rocznik. Podaj te cyfry i po kolorze lakieru mogę typować  50M3/301 i rocznik 1989-92, ale mogę się mylić i jeżeli był malowany to dalej nic nie wiadomo.
 
M1 ma siodło z roweru 
M3 rurka do gumy gażnika
 
301 na bank,nowszy typ lampy z tyłu,amorki i kiera
			 Romet 50-T1 1979
 Romet Sport 1986
 Malagutti Crosser 50 1995
 |  |  
	| 14-01-2013 17:26:46 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Patryk82   Jak sie chce sie, to sie da sie.
 
 
   Liczba postów: 246
 Imię: Patryk
 Skąd: Wieluń
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Rama w motorynce. 
 
				Nie trudno to rozpoznać po zdjęciu okolic zbiornika, na 100% m301, gdyż na środku ramy jest jedno mocowanie oraz przy główce ramy jest wzmocnienie od spodu (w kazdej z okrągłym bakiem, czyli m1, m2, m3, mocowanie to jest od góry, poniewaz tam przykręca się zbiornik    ) Nie wykluczone nawet, ze to oryginalny lakier   Łan cyl, tu stroke
   |  |  
	| 14-01-2013 17:31:38 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |